Hej och god fortsättning!
Sitter här i morgonrock och försöker framkalla tillräckligt med energi för att orka ta tag i städning av huset och ta bort julpyntet (ja, jag har redan tröttnat)Maken är fast vid sin dator så jag väntar på honom...
Oupsie - Glömde skriva det förut, vilket skit att du inte fick jobbet! Men det positiva var ju att det var pga av pengar, alltså hade det ju varit ditt annars!
PB - Vad skönt med ett beslut taget! Jag tror precis som Izzie, man ångrar mest det man inte gör, inte det man gör. Stora kramar till dig!
Muggles & EA - Skit med tanten Jag håller tummarna hårt för er!
Snaily - Var är du nu i ivf-karusellen? När är det dags för äggplock?
Apropå blöjor har vi vänner var barn har blöjor fortfarande och barnet är 5 år...
Här är det annars sådär, har varit väldigt låg de senaste dagarna, varken mitt psyke eller kroppen är i balans just nu. Jag har fått utslag och hudförändringar i hela armhålorna, under brösten, på magen och i bikinilinjen, VC trodde svamp (vilket de rart nog upplyste mig om antagligen skulle bli ett problem för mig hela graviditeten)så jag har smörjt och smörjt och inte rakat mig och inte använt deo, med andra ord, känt mig allmänt ofräsch. Det såg lite bättre ut ett tag men nu har det blivit sämre, huden börjar spricka för att den är så torr och det svider och kliar. Inte skoj alls. Ska försöka få tid hos VC imorgon så någon kan titta på det. Är det någon annan som råkat ut för något liknande?