Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Lappis - Aha Men trevligt iaf
Lappis - Aha Men trevligt iaf
Nenne - Grattis till sprattlande prick! Jag sitter här och är jätteavundsjuk, jag vill ju oxå se vårt lilla liv!! Men måste vänta ända tills på måndag...
Snaily - Grattis till alla fina äggbåsor
BS - Jag tycker det är jättetrevligt att du hänger här och skriver inlägg och förgyller min dag
Oooh semlor, det är en av de få saker jag fortfarande vill äta som innehåller socker *fantiserar om en fluffig bulle med massor med riktig mandelmassa och grädde och ett rejält lock med en massa flosocker på* Jag vill helst köpa mina semlor på kondis bara för att få den lilla lådan med snören runtom Här är det så bra så grannstadens bästa kondis semlor säjs även på ica i låda = Lyx!
Telis - Lycka till imorgon!!! Jag ser fram emot att få höra en rapport! Jag tänker inte ge mig på att gissa varken längd eller vikt, det överlåter jag åt oraklen i tråden
Vickan - Skönt att maken fick behålla jobbet! Och grattis på, var det 9-årsdagen?
Ego - Tror jag har kommit in i de sk spökveckorna (hoppas jag), jag känner mig inte speciellt gravid längre, brösten är inte så ömma längre, illamåendet har hållt sig i schack i flera dagar och magen är inte fullt lika utspänd vilket resulterat i att jag kunnat få på mig ett par stora strectjeans, så skönt.
Fast lite orolig blir man ju oxå, såklart. Däremot tyder min galna hunger på att jag nog fortfarande är gravid för gud så hungrig jag är! Och inget illamåene så håller mig tillbaks...Var det Vänner eller Piggis som skrev om dubbla luncher? Jag har fått full förståelse för det nu. Jag äter en jätteportion och efter tio minuter känns det som ett svart hål i magen. Hur länge håller detta i sig? Jag kommer ju rulla fram om jag fortsätter äta så här? Eller ska man bita ihop och lida och inte äta? Goda råd önskas tack
Vickan - Jag äter ganska lite på fm men då är jag inte så hungrig och en normal lunch, men sen på em så blir jag SÅ hungrig, känns som att jag skulle kunna äta en helstekt gris sjäv! Jag försöker ju vara diskret oxå på jobbet eftersom ingen vet så jag kan inte ha nåt vid skrivbordet (kontorslandskap är inte det bästa för hemligheter...)
Blivande - Grattis till ditt UL/VUL! Så roligt! Jättetråkigt med dödsfall dock
Jag hade beställt dvdn Burn after reading och fick istället Snehvit og de syv dvergerne med norsk tale. Vad är oddsen för det??? Det är ju liksom inte siffra rätt, jaja, hoppas det går enkelt att byta, annars bortskänkes Snövit på norska om det finns några spekulanter
Ooooh, Grattis Telis med make och Välkommen Televinken!!!!
EA - Vi har 160 kvadratmeter och vi måste möblera om och trixa för att få plats för lilla hjärtat. Så det är inga som helst problem att fylla ut 160 på två pers Men du behöver ju inte bekymra dig om det, ni kommer ju bli fler på ett eller annat sätt *kram*
Visst är det härligt att man redan märker att det blir ljusare! Jag håller med Parnassia, snart är det vååååår!
Tjohooo, idag firar vi 13 veckor!!! Äntligen!!! Så skönt att ha dem bakom sig. Nu ska bara KUB på måndag gå bra sen ska jag njuta hejdlöst och inte oroa mig så mycket
fru AM - Inget arbetsnamn än, vi prövar oss fram, just nu heter den nog lilla hjärtat. Lilla My kanske vore nåt? Fast jag tror det kommer bli en kille...
Tinga - När vi outat oss på jobbet kan jag tänka mig att vara med i galleriet (och efter en klipp och slingning, ryyys, så jag ser ut just nu) Vi har tänkt göra det efter KUB om allt ser bra ut. Innan dess fortsätter jag att vara Snorkfröken Jag är ju hemskt nyfiken att se kort på er andra! Se om ni ser ut som man "tror", antagligen inte
Trist med tandläkaren, jag måste också boka tid, jag vet att jag har ett hål så jag drar mig verkligen, så dumt, för det blir ju inte mindre... 6300, det är en nice Mulberry, usch och fy!
Apropå Mulberry hittade jag en fin begagnad på rea på en trevlig brittisk site som säljer begagnade Mulberrys. Maken ylade direkt, köp, köp! Jag blir ju lite sugen, för det kommer ju dröja om allt går bra innan jag unnar mig något sådant lyxigt på ett tag framöver, samtidigt tänker logiska hjärnhalvan (inte shoppinghalvan) att det där är ju typ en halv barnvagn (eller vad de nu kostar...) Får sova lite på saken...