• fru AM

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Några inlägg till så äger jag den här sidan ...

• fru AM

PArnassia: anser du även att mandelmassan skall göras från grunden också? Då kan du får adoptera mina mandelmalande svärföräldrar! Jag vill ha mina semlor nyköpta i en fin vit papperspåse eller en kartocng

• fru AM

Ja just det Vickan - skönt att maken fick stanna. Och grattis på "er dag" även här!

• fru AM

Låter hur bra som helst Telis! Kram och ytterligare ett "lycka till"! Hälsa maken.

Nu drar jag mig mot TV-soffan för en halvtimmas lugn & ro med äldsta sonen. Är rätt stolt att jag klarat hela dagen och kvällen helt själv medan maken är ute och rullar hatt ...

• fru AM

Ja nu måste väl Televinken vara här - eller snarare där! Vad kul det ska bli att se honom på bild när nu det inträffar. Man är nyfiken!

Snaily: tycker också att du borde få ligga på soffan och lägga ägg.

Liten: Livia har också varit jätteledsen vid lämningarnan efter jullovet. Kanske har med uppehållet att göra?

• fru AM

Liten med Mindre skrev 2010-01-13 10:19:53 följande:

Det var lite skoj i simhallen igår förresten. Kände mig duktig och simmade på i mitt normala flås-tempo, med lite lugna stunder för magen att återhämta sig, vilket betyder att även i lugnt tempo simmar man förbi pråmarna i bassängen. En tjej kommenterade mina fina former (magen och kondisen) efteråt, och vi började prata. Det slutade med att vi pratade ÄL-stickor och tandborstsex i bastun. De hade just haft missfall och hon funderade på om hon skulle behöva trassla med stickor nu när hon passerat 38. Så det kan gå.Expertdiskussioner i bastun.
    Du bjöd väl in henne till tråden?
  • fru AM

Vi glömde mobilen på rummet innan vi åkte ner till operation - sedan fick vi inte komma tillbaka förrän 4-5 timmar senare (blev kvar på "uppvaket" pga allmänt kaos) och kunde inte meddela oss med omvärlden förrän då ... så det första vi fick var en utskällning av svärmor

Vad jag menar är att det kan dröja ett tag innan vi får veta något ... Men spännande är det!

• fru AM
    Parnassia skrev 2010-01-13 10:30:01 följande:
    Telis kanske hör av sig via SMS till någon av er snart? Det känns kanske mer troligt än att hon loggar in här. Eller är det jag som är hopplöst efter i teknikdjungeln?! Har sett att en del av er loggar in med mobilen ibland. Vad är det för adress hit då?
    Jag loggade in via mobilen när jag precis opererat benen i höstas - samma adress www.brollopstorget.se ...
  • fru AM

Och jag ska sminka mig, mata Hektor, gå till posten, till konsum ... Mitt nya glammiga liv

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter