Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Väldigt lik Telismannen tycker jag
Väldigt lik Telismannen tycker jag
Liten: Vi köpte en BabyTravel syskonjogger (utan liggdel) på Babyproffsen. Svart.
Lappis: röstar på "nedanför knät-klänningen" såvida den inte är alltför långt nedanför knät (min favoritlängd är precis nedanför knät innan vaden börjar sin utåtrundning ... Vadå i-landsdiskussion!
Nu har jag gjort storkok med barnmat och frusit in i burkar och klickar. Känner mig SÅ duktig! Min superduktiga mammakompis är en guldgruva bl a när det gäller såna recept.
Nu är jag kär i den här åkpåsen ...: www.babyshop.se/system/search/product.asp&c=122&page=1&rnum=25
Ang när Televinken och föräldrar får komma hem så vet jag ju inte precis - men jag tror vårdtiden är densamma på SöS som på DS, dvs 2 dygn om inga komplikationer tillstöter. Och de verkar må prima hela bunten så vi hoppas väl på imorgon!? Hoppas Telis hittar en dator snart så hon kan berätta allt om allt. Plus lägga upp en bild i galleriet!
Jag gjorde en dundertabbe! Jag hade visat upp MMSet med Televinken för min man och så fipplade jag så att jag raderade det! Hur klantig får man bli! Nu kan jag inte titta på honom förrän Telis lägger upp en bild i galleriet ju!
Lappis: din längre klänning låter väldigt snygg upptill! Hur ser kortkorta ut upptill (vi måste verkligen gå till grunden med detta i-landsämne innan ett beslut i frågan kan fattas)? Vad ska du ha till - superhöga stilettos eller?
JAg har idag sett en sjal som jag kanske måste köpa. Tyvärr kostade den 6000 men måste man så måste man. Jobbigt.
TACK!
Lappis: informationen insamlad och utslaget blir: ......................................
DEN KORTA KLÄNNNGEN
låter skitsnygg - och så med the skyscrapers till så blir det ju finemang. Får man föreslå ett par LÅÅÅNGA glittriga örhängen till?
Aaah, intressant! Vilket märke tro? Gaggenau?
Jag önskar att jag hade 25 par öron så jag hann använda mina örhängen ... Både maken och storsonen och jag själv älskar att köpa örhängen till mig, har mängder i prisklassen 29kr och uppåt tull molto molto. Och jag gillar alla lika mycket
Härligt med en riktigt bra häll! Ni kommer tacka er själva att ni la de extrapengarna!Vi har en E-lux, den är toppen. Vilken modell har ni tänkt er?