• fru AM

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Aaaah! Grattis, Telis och Telismannen och välkommen, Televinken!
    och kram

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2010-01-13 13:02:06 följande:
    och sen blev allt svart
    Jag tycker det ser gult ut jag ...
  • fru AM

Nej hörni nu ska jag gå och lysa upp Posten med min glamourrrr! *kindpussar*

• fru AM

Det mest glamourösa som hända på posten idag var att jag nästan nitade en liten sprätt till VD som muckade (hur jag visste att han var VD ... han berättade det för alla som ville höra). Vilka rubriker det hade blivit: "Lattemorsa slet VD i stycken"

• fru AM

Men han var ju mindre än vad jag är ..
    Liten med Mindre skrev 2010-01-13 15:42:22 följande:

HEJA AM! Nita på om han förtjänar det!
  • fru AM

Det är en lång historia men man kan säga att han var onödigt oförskämd bara för att han hade fått för sig att han var den viktigaste och mest stressade personen i världen.

Lapinette skrev 2010-01-13 15:47:04 följande:
    AM - vad muckade den lilla VD'n om? Och att han bara vågade vara uppnosig mot dig?!!!
  • fru AM

Det fanns så mycket jag hade kunnat säga till honom - om hans ringa längd, om hans fjantiga sätt ... Men jag var iskall och sa bara väldigt högt och tydligt att "det där var ju en VÄLDIGT trevlig attityd!"! Jag såg att hans sekreterare skämdes ögonen ur sig i alla fall - å hans vägnar.

• fru AM

Grattis till 13 veckor Snorkfröken! Vad ska vi kalla ditt lilla pyre för då ... Lilla My? Eller ni kanske redan har ett arbetsnamn?

• fru AM

Men var var det då jag var någonstans?

muggles skrev 2010-01-13 20:47:04 följande:
    Ett glamourrum...?
  • fru AM

Nej men BS, vad jobbigt att ni fick åka in igen! Skönt dock att de har kolla på Astrid men önskar för din skull att du får sova mer! (Minns Livias vecka på neo med lätt panik) STOR KRAM!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter