Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Vilken neo är du på? Den på samma plan som BB Stockholm (avd 21 tror jag den heter) som ser ut som en finlandsbåt i trä? eller den som ser mer ut som en vanlig avd (avd 20?)
Vilken neo är du på? Den på samma plan som BB Stockholm (avd 21 tror jag den heter) som ser ut som en finlandsbåt i trä? eller den som ser mer ut som en vanlig avd (avd 20?)
NU är det försök till sovdags här - barnen verkar mer oroliga än vanligt dock så vi får se hur det blir med den saken ...
Kram och gonatt trådisar!
Nej jag ha en smygläsarmorgon
NÅGRA hormoner har du nog EA! Du är ju kvinna!
EA&MJ skrev 2010-01-14 09:05:11 följande:
Varför ligger hon på Karolinska? Trodde hon hörde till DS?
Apropå EA:s träningsvärk: Jag får träningsvärk i rumpan av att släpa hem Livia från dagis,hon står på ståbrädan till Hektors vagn och det är snöoigt och isigt och hjulen är små som femkronor ... Men imorgon hämtar vi hem dubbelvagnen med stora luftdäck. Heaven!
Jag trodde man hörde till DS om man bor där BS bor - men du har säkert rätt!
De var inte slut - vi tog svart färg. Men vi har inte velat hämta hem den förrän vi ordnat ett lås på "barnvagnsförrådet" som jag har norpat nere i entrén ... Nu är låset på plats och i morgon även vagnen. Jag och Livia främst är väldigt exalterade!
Kom precis på att jag kanske måste köpa en åkpåse till dubbelcvagnen också ... jobbigt att plocka bort den varje gång man kommer in och ska ställa ifrån sig vagnen ...? Han behöver ju en åkpåse i singelvagnen som han åker i när han och jag är ute på shoppingräder ...
Cicci förresten: tipsar om barnklädesrea på Lilla Gröna Indianen på Sibyllegatan - www.lillagronaindianen.se/ - och på Spooky på Grevgatan 61. Mycket fint!
Jag har sett Televinken! SÅ SÖT!