• fru AM

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Start Sept: det kanske är så att hon är ovanligt långbent?
    Ska faktiskt ta fram Storsonens gamla Reima senare idag och testa den på Livia för hennes overallben börjar också krypa uppåt! Tack för idén!

1 eller 1,5 timmas sömn mitt på dan på dagis kanske blir lagom för en 20-månaders. Det kommer ordna sig!

PB: stackars ditt lilla hjärta! Kram!

• fru AM

Fick köpa nya vinterstövlar till L vid denna tid förra året ... Det är inte kul, men men.

start september skrev 2010-01-18 12:24:43 följande:

A.M,kan ju vara att hon är långbent. Ja, ja, inte gnälla utan köpa ny overall istället. Känns lite trist för knappt två månader, men så är det. Förhoppningsvis kommer det ett syskon någon gång som vill ha overallen också...
  • fru AM

Grattis Snorkfröken! Härligt att ha fått titta och härligt m bra siffror!

• fru AM

Kan tipsa om att SEMLA går att äta om man har blåsor i munnen. Men det är också det enda - hälsar Livia.

• fru AM

Tyvärr var hennes mamma tvungen att sätta i sig resterande 1,5 semla ...

Lapinette skrev 2010-01-18 13:33:39 följande:
    AM - men vad skönt att Livia får i sig något!
  • fru AM

Sådär ... Jag hade dessutom tänkt bli lite glammigt smal lagom till min skräcködlefest. Semlor är klart kontraproduktivt.

Tinga skrev 2010-01-18 13:39:56 följande:
    AM - men det passar väl bra in på glamourtemat att äta semlor till lunch? Eller?
  • fru AM

Recept på stek har jag inte ngt speciellt - förutom att ugnssteka på mycket låg värme väldigt länge ... Däremot har jag recept på en galet god chipotlechilirödvinssås som passar till stek ...?

• fru AM

Ore förresten - kan man inte göra porterstek på älg? Det är ju jättegott!

• fru AM

HAr du drömt nåt kul på sistone?

nennesjuttioåtta skrev 2010-01-18 14:18:34 följande:
    hej am! :-d
Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter