Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Ego - nu har vi hittat teutonia fun på nätet.. men maken är harigare än jag vad gäller nätshopping så han tänker ringa dem imorgon. Nu är det mest babyskydd som återstår.
Ego - nu har vi hittat teutonia fun på nätet.. men maken är harigare än jag vad gäller nätshopping så han tänker ringa dem imorgon. Nu är det mest babyskydd som återstår.
Snorkis - det där med dubbla luncher känner jag igen... Fast jag äter nog snarare dubbla frukostar....
Kan dessutom erkänna att jag nästan alltid har hårt bröd bredvid datorn på jobbet.. Jag brukar äta vanlig frukost hemma vid 6-tiden. Sen klämmer jag i mig en rejäl macka vid 8 när jag kommer till jobbet. Sen äter jag hyfsat som vanligt resten av dagen.... men som sagt - hårt bröd nära jobbdatorn tycker jag funkar.
Sweetan - problemet med flyttplanerna är att det krävs något yttre "hot/beslut" för att vi ska ta oss härifrån. Vi är för lata för att säga upp oss från resp jobb, leta varsitt nytt och flytta...
Snorkis - näee jobbigt med kontorslandskap.... du får väl smygäta bananer och annat mättande... och se till att du har rejält tilltugg till eftermiddagsfikat...
Oupsie..... alltså... det är framförallt JAG som vill härifrån men som sagt... få maken till sådant initiativ är nog svårt utan nån yttre händelse... jajaj.. det är inte SYND om mig.. jag har bara inte valt den här hålan och skulle aldrig fått för mig att göra det heller...
godnattdags till alla och godmorgon till Televinken imorgon!!!
Parnassia - när ni gör om ett rum till bibliotek med kristallkaraff så kommer jag sättandes! Du och jag måste ju sitta och ljuga tillsammans på ålderns höst.. ha ha ha.. så kan våra kära karlar sitta nån annanstans och ljuga ihop.. hihihi
Vagnfrågan - maken har tagit ansvar för det och beställer en just nu.
Hålan - tack för all omsorg över mitt gnöl..
Ego - har varit på amningsinfo på BB ikväll. Slutsats: Vi tjejer är rätt bra på erfarenhetsöverföring.... jag tyckte nämligen inte att jag lärde mig så våldsamt mycket nytt. Tyckte dock att barnmorskorna ingav förtroende och verkade balanserade. Maken däremot menade efteråt att han lärde sig mycket nytt.... som sagt.. vi tjejer är nog HIMLA bra på att prata om sånt här.. och när 17 skulle han ha hört liknade diskussioner.... imorgon börjar föräldrargruppen.... kanske kommer jag med liknande rapport då?!?
Parnassia - ha ha ha... högläsning ur gamla fredagseftermiddagar låter ju som en HÖJDARE!!! hihihihi
Cicci - Teutonia Fun mörkgrå. Återkommer förresten om helgens snurrande... såg ditt mail förut. Ingen större ordning på lördagens planer...