14:e augusti 2010
Finns fler som ska gifta sig den dag?
Finns fler som ska gifta sig den dag?
Jag fick ett meddelande att det inte gick att se bilderna i mitt galleri. Har ändrat en inställning nu så det borde gå. Har någon lust att testa och se om det går? Annars måste jag kanske ändra någon annan inställning.
Hej hej! Hoppar oxå in i den här tråden. Vi ska också gifta oss den 14:e augusti
Mvh Lina
Nu kan man se bilderna i ditt galleri..:) Jättefina skor!!
Jättesöta skor!
Var ute och provade klänning för första gången i dag - och hittade den! Så nu har jag blivit en klänning rikare och dessutom ett par skor.
Har alltid tänkt att sådana där brudskor inte är så snygga, men de här var söta på fötterna och dessutom jättesköna. Känns nästan lite som att stoppa in fötterna i ett par tofflor (med klack dock...)
/Rebecka
Per och rebecca måste få se ditt nya inköp.
Idag har vi fixat kläder till gubben. Så härligt.
Han ska ha svart kostym som han redan har. Köpt föra året och en grå väst och en sån där konstig slips Svart glansig sak.
Så ska sonen har svarta byxor och svart väst med grå slips. Självklart vi skjorta. Vi tänkte hyra. Fundera på att köpa honom svarta convers skor hihi
Jag däremot provade massa klänningar igen, men icke att de klickade.
Grattis Rebecka till inköp av klänning. Får visa bild sen nästa gång vi ses om du inte lägger upp den här.
Det finns en bild i mitt galleri om ni vill kika!
Moi mokulat skrev 2010-02-19 20:39:53 följande:
Per & Rebecka: Klänningen var jätte vacker :)
Per & Rebecka. vad fin den var på dig!