14:e augusti 2010
Finns fler som ska gifta sig den dag?
Finns fler som ska gifta sig den dag?
Min gubbe jobbar också alla hjärtan.
Fundera på att åka på bröllopsmässa på lördagen.
Kanske kan min mamma följa med.
Jag behöver inspiration.
Vet inte alls vad jag ska ha för klänning eller ring och börjar få panik.
Måste skriva av mig lite.
Bahhhhh engargera era m2b sig i bröllopet?
Min fixar lite med matkontakter och bokat kyrka.
men han vet inte vad han ska ha på sig.
Får inte ur honom heller hur han vill se ut.
Han köpte en svart kostym i somras som han tänker ha, men slips eller väst kanske. Vad tycker ni?
Sen en grej till. Vi var och fikade i stan idag med m2b syster och hon är inerligt glad för vår skull. (min syster är ego och vill stå i centrum och blev inte glad när jag berättade att vi skulle gifta oss. Hon sa ja det har du väl tjattat dig till)
Iaf jag vill nog ha henne som tärna. Känner mig trygg med henne inerligt. Men vi känner inte varandra sådär mkt eller umgås massor. Måste man var bästa kompis med sin tärna?
Vi kommer jätte bra överens och har roligt när vi träffas. Vi vill gärna att de ska hon och hennes sambo ska bli våra toastar också. Blir det för mkt för dem?
Min syster och alla andra kommer bli jätte sura för att jag ta min m2b syster men jag litar på henne och min syster är så omogen. Vill inte vara ledsen på mitt bröllop.
Moi mokulat skrev 2010-02-09 15:39:42 följande:
Vi gifter oss också den 14:e augusti
Ska läsa igenom tråden, skriver mer sen!
Moi mokulat skrev 2010-02-10 17:02:29 följande:
Förklara för min syster? Då säger hon upp kontakten direkt.
Min mamma vill inte att koskens syster ska vara det. men börjar fundera på att ta både henne och min syster.
Vill inte att min syster ska förstöra min dag.
jag ska också gifta mig den 14/8 ska bli så roligt men gud så mycket att göra, min m2b är heller inte med så mycket under planeringen.
moi- jag förstår ditt dilema jag vet inte vad jag hade gjort, det är ju ändå din dag men som du säger din syster blir jätte arg men samtidigt kanske hon ändå förstår. usch vill inte vara i din sits.
Jag är superstressad nu, fattar inte varför. Vi fixade tårtan klart idag, så det var skönt det! På lördag skall vi provsmaka menyn och därefter vi skicka inbjudningarna!!! Shit vad roligt! (vi har utländsk släkt därför skickar vi så tidigt) Jag tycker tiden bara rinner undan och mars kommer gå superfort, sen är våren här och sen rinner det iväg..
har ni tänkt på en sak brudar.. tanken slog mig igår.. att om det var 6 månader kvar tills vi gifter oss så kommer ju alla hjärtans dag 2011 vara första halvåret som gifta...
Moi: Ha din svägerska som maid of honor.. och din syster som tärna. . . Passar det inte för din mamma, ja då kan du hälsa henne att hon får planera sitt egna bröllop ;) Det är er dag och du skall känna dig trygg och tillfreds uppe vid altaret!
tack alla.
Jag vill inte tynga er med mina patetiska problem.
Men ja Paja min mamma vill helst bestämma hela mitt bröllop.
Paja jag har inte fixat mat än. Vi har bestämt med catering, men vet inte vad än. Tårta haha haha har vi heller inte bestämt. Vad blev det för tårta och vad kostade den?
Nu fick jag panik har inte ens bestämt klänning än.
F-n usch buhhhuuu täntke beställa en från kina.
men jag vill gärna prova lite olika modeller innan jag bestämmer mig.
Moi mokulat skrev 2010-02-15 21:38:59 följande: