14:e augusti 2010
Finns fler som ska gifta sig den dag?
Finns fler som ska gifta sig den dag?
Cherrygirl jag ska också beställa från kina om jag inte hittar något till överkomligt pris imorgon.
Har ni gjort några toalett korgar? Vad hade ni i dem?
toalett korgar?
ja vad är toalett korgar??
Hos oss är den närmaste planeringen klar eg. Väntar på att få ett kort på posten med våra provkort i sen skall de beställas. Menyn är provad och klar, tårtan med, och kläderna med, nu tycker jag vi kan hoppa över mars och april ;)
Igår var vi och beställde min ring.. Åhh vad fin den är, vill ha den nu.. Haha
Fast mycket att fixa innan allt e klart känner jag.
Måste köpa mig en torsolette, någon som vet vart de säljer såna i med stora kupor i gbg området?
En fråga till, nä har ni tänkt skicka ut inbjudningarna?
Hej!
Vi ska också gifta oss den 14:e aug. Vi har redan skickat ut inbjdnngarna eftersom det ska klaffa med sommarsemestrar och annat...
Vi har också redan fixat ringar...så förstår att du läääängtar :0)
/C&M
Ja jag känner att man ska ju vara ute i tid med inbjudningarna då folk faktiskt kan planera annat inför semestern och det vore ju väldigt tråkigt!
Vi har också skickat ut våra inbjudningar. Kändes jätteskönt när gästlistan var klar och inbjudningarna utskickade!
/Rebecka
våra inbjudningar är också redan utskickade. har tom börjat få in svar redan nu.
det jag håller på med just nu är att titta lite närmare på festprogrammen. usch hur ska man kunna kbestämma sig för vad man ska ha i det?!?!
har ni tittawt ngt på låtar som ni ska ha i kyrkan o vals o så?
Ja, jag blir lite frustrerad av att inte kunna göra klart mina inbjudningskort.
Det datumet vi ska gifta oss var det tydligen ett par till härifrån som skulle gifta sig, och de hade bara ringt till prästen och bokat in vigsel det datumet, men inte något klockslag!?
Så nu försöker prästen få tag i detta par för att veta när de ska vigas så han vet om han kan ta våran tid som vi satt.(och de verkar inte vara så lätta att få tag på, tyvärr)
Jag tyckte ju att han får viga oss kl 13. så som vi planerat ima de andra paret inte sagt någon tid utan bara datum. Anser att de skulle få rätta sig lite efter oss då med tanke på att vi sa tid först men.. Haha Så funkade det tydligen inte! ;-P
Vilka tider har ni valt för ert bröllop?
vi ska vigas kl 14.00.
cherrygirl,paja- toalettkorgar är en korg man har på toaletten med det nödvändigaste man kna behöva. tex deo, genomskinligtnagelack,lotion, sytråd & nål. ja lite av varje som kan behövas.
liten trevlig grej vi ska själv hga en sådan.
Vi ska vigas kl 16.00
HAr ni satt någon tid då festen skall sluta?
Mvh Lina
Vi ska också gifta oss klockan 16.00. Har ingen tid för när festen slutar, det blir nog som det blir!
/Rebecka
Vi ska gifta oss klockan 14 och vi har vigseln i trädgården till lokalen där vi ska ha festen. Vi tänkte har lite mingel efter vigseln i trädgården innan vi går in i lokalen för middag och fest.
Jag har faktiskt redan gjort klart våra toalettkorgar. :) Vi har allt möjligt i. Känns skönt att även ha fått en sådan liten detalj klar.
Vi skickade ut inbjudningarna i torsdags så att folk hade dom i fredags. Mitt mål var att få ut dom i februari så det lyckades jag med precis.:)
Jag hade ju bestämt mig för en klänning jag skulle beställa på nätet men så pratade jag med en kompis som sa att jag borde verkligen ta tillfället i akt (tanken är ju iallafall att det bara blir en gång i livet man gör detta) att gå runt och prova brudklänningar. Då kände jag att det vill jag faktiskt så nu är datum för klänningprovningsrunda bestämt till den 20 mars. Mina systrar/tärnor och mamma ska följa med. Ser jag fram emot. Kanske hittar jag en hyffsat billig klänning som passar mig?
Vi har också datum den 14 augusti.
Känner ingen brådska att få ut inbjudningarna än utan de kommer efter påsk. Har nog inte så många som kommer utan de är de närmsta sörjande..
Klänning däremot.. hur iallsindar ska jag komma i den.. och hur ska jag få till den? Jag har sett den klänning jag skulle vilja ha men den görs inte längre..
Hua.. vilka i-lands problem :)