• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • snuttfia

Ja, visst är den fin! Den känns mer som jag faktiskt :)

Tänkte beställa bubblor från calligraphen, de hade rea såg jag. Men så kom jag till kassan och insåg att bubblorna kostade visserligen 96 kr för 24 st men frakten gick på 175 kr!!! Det är ju galet! Aldrig i livet att jag beställer därifrån... Nån som vet nåt annat ställe där de har bubblor?

• Bella83

Ja shoppen som heter Brollopsbubblor

• Hannaibröllopstankar

Snuttfia:

Vi ska ha små vita organzastrutar där vi trycker upp etikett som det står "bröllopskarameller" på och köper något gulligt godis typ gelehjärtan och lägger i. Jag har fördelen att jag har en kompis som jobbar med fint godis och hjälper mig.

• Kattpoet

Martinaa: Vi fick tiden, klockan 15:30 den 22 maj gifter jag mig med min karl i Cupar.

Vi har bara ett litet problem, trots alla pappren säger att jag kan gifta mig, så vill de ha min skillsmässopappren med.

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Jag köpte bubblor från en tjej här på BT

• ar100522

Jag har varit på lekland med barnen idag och passade på att åka till IKEA också. Köpte lakan, dukar, ljus, handdukar, krukor. Massor till bröllopet

• Fröken Strössel

Jag köpte mina bubblor på kortdesign, gillade flaskorna de hade med små hjärtan på.

• snuttfia

Jag beställde från MyHeart som dök upp som annons här på bt, de tog 35 kr i frakt och hade dessutom billigt äppelgrönt band att knyta om olika saker :)Men tack för tipsen! Får se om jag behöver fler, det är inte så många som osat än så jag vet inte riktigt hur många som kan tänkas behövas...

• Martinaa

Herregud, hur ska det här gå...?
    Jag hamnade på Youtube via en länk härifrån och hamnade tillslut på ett klipp där ett par hade Ronja Rövardotter som ingångsmusik, och kikade på det. Jag började grina bara av att titta på två helt främmande människor komma fram till prästen till den här musiken. Jag kommer ju bryta ihop totalt den femte juni när det är vår tur, haha...

• Hannaibröllopstankar

Hahahha Martinaa... Vi ska med ha ronja som ingångsmusik (eller rättare sagt när hela brudföljet kommer gåendes i skogen mot den provisoriska altargången)... Blir helt nervös vid bara tanken.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4