• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • CiaLovesAndreas
    Kattpoet skrev 2010-02-21 22:17:57 följande:
    Cia, rufsa till håret, gå till spegeln och tänk på din karl naken i sängen, den blicken du får just då är oftas väldigt sensuell eller rent skrämmande.
    Hihi, får träna på det
    Blir nästan mer och mer nervös, trots att jag inte bestämt mig helt än.
  • gutebrud10

Vad får ni betala för secret box, ni som gjort/ska göra det?
    Är egentligen inget för mig men då sambon är en sån som har allt och jag vet att han skulle bli sååå glad och superförvånad om han fick lite läckra bilder på mig (om de nu kan bli läckra ) så skulle det va rätt kul ändå, han skulle aldrig kunna räkna ut att han skulle få det, tror inte ens att han vet vad det är.
    Tack igen för alla styrkekramar, pratade med min mamma (de är separerade sen länge) och hon tyckte att han va knäpp men såg genast något positivt i det hela, hon tyckte att han kan ju passa våra barn istället! Tror bara inte att det skulle funka så bra då han inte är den barnkära typen och mina barn är inte så förtjusta i att ens hälsa på honom, annars hade det varit ett bra "straff" för honom hahaha

• Avalon75

Cake toppern kom hem i förra veckan, denna blev det:

Totalt onödigt egentligen, men den var så söt, till litet pris.

Jag undrar lite över hindersprövningen... Nu är det cirka två veckor sen vi skickade den, men inget svar har kommit. Hur länge fick ni vänta på besked/papper från Skatteverket?

• Avalon75

Bild nummer 7 i galleriet menar jag..., Paret med hjärtan ovanför dem från Steinecks.

• Avalon75

Började googla lite lätt nu efter hårnålar - vilken djungel!

Önskar eg. vanliga hårnålar med vita pärlor på, hittade dessa som jag verkligen gillade:
    vildavictoria.com/

Tror ni att priset är 60 kr/styck?
    Låter ju galet dyrt..., eller det är det kanske inte?

• Kattpoet

Min hindersprövan tog en vecka men det var en marriage licence så att jag kan gifta mig utan för Sverige med en skotte. Det borde ta en eller två veckor säger det.

• snuttfia

Tror jag ska byta efternamn faktiskt :) Jobbigt att skriva -sson snyggt när man ska underteckna saker märkte jag när jag tillbringade 10 min som en fjortis med att skriva det nya namnet på ett papper ;) Men å andra sidan kan jag meddela att det tog många år innan mitt omöjliga efternamn gick att skriva snyggt... Man måste bara vänja sig vid att presentera sig som nåt helt annat!

• Kattpoet

JAG HAR FÅTT TYGPROVET!! STUDS!

Japp nu har jag tygprovet som ska tvättas i 60grader och sedan provfärgas grönt!

• patrikoannika

Hittade fantastiskt fina underkläder i helgen när vi var i Göteborg. Liten affär, superb service! (dyrt som skamm - absolut)

www.inteam.se/shop.php

• Rapsbrud

anna: Nu har vi fått reda på vilken präst det blir som ska viga oss, det blir Mats Magnusson och så är det Birgitta Ödemark som är kantor. Kommer ihåg att vi skrev om det för länge sen när jag precis hade gått med i den här tråden.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4