@ Gutebrud: Bra att ni har bestämt er för att det viktigaste på er dag är ni! Dock förstår jag och lider med dig om det känns jobbigt ändå...man är väl alltid "daddys girl", hur gammal män än är... *skickar styrkekram*
@ ar100522: Nyfiken...en till som styr bröllopresa till NY. Vart skickade ni förfrågan?
@Snuttfia: En del pms? ;) Men skämt å sido, det är ju bara bra att ha fler val :) ÅÅ så tvivlar jag inte en sekund på att du kommer vara fin, i vilken klänning du än väljer, på din stora dag!!
Helgens bröllopsfix: Min ring hämtad :):):) MÅSTE prova den varannan timme...och ibland "glömma" å ta av den ;)
M2b har nog bestämt sig (faktiskt helt utan påverkan från mig) att ta mitt efternamn ;) Vi fyllde i och skrev ut hindersprövning/ namnbytesblanketter och när jag skulle kolla dem såg jag att han hade fyllt i namnändringsblanketten redan..till mitt efternamn...tår i ögat :)
Bröllopsresa bestämt, bokas i veckan!!! NY here we come! Har även lagt sluttouchen på hemsidan (ja..eller m2b under mitt direktiv!)och knåpat ihop önskelista (bara bidrag till resa) utan att det skulle låta som ett "tiggarbrev".
Skor bestämda (ett par som jag köpte för några år sedan, som jag har använt max 3 ggr)...vita skinnpumps, peeptoe, svart rosett och svarta detaljer...lovely!
Caketopper bestämd och ska beställas i veckan...
och nu...Os för hela slanten (jag och m2b är skidskyttetöntar), så jag lägger bröllop åt sidan tills imorgon.
So long Brides!