Måste hålla med patrikoannika om bordsplaceringen, jag har börjat så smått. Vi har inte ens skickat inbjudningarna än. Men de flesta kommer nog och jag kände att det var bättre att börja med bordsplaceringen i tid och i lugn och ro så att man slipper sitta med det sista månaden. De som inte kommer förstör förhoppningsvis inte hela placeringen.
Jag har tänkt att försöka blanda kompisgäng, unga och gamla, kompisar och släktingar. Men ändå så att alla har nån med liknande intressen så att alla får det trevligt. Sen är jag ganska traditionell av mig så jag vill gärna gå efter de "regler" som finns. Vilket gör det hela ännu svårare.
Jag började med bordsplaceringsverktyget här på BT men det var mest rörigt tycker jag, vi är ca 85 gäster. Så jag har tänkt ta en frigolitskiva och klippa till papper till borden och sen sitta med lappar på häftstift som är lätta att flytta runt.
Våra vigselprogram ska ha samma utseende som inbjudningskort och festprogram, så det är bara att stansa hjärtan och embossa till det också. Som tur är har m2b börjat hjälpa till och jag har en helt fantastisk tärna som ställer upp.
Gissa om jag vill att det ska vara torsdag!!! Imorgon kommer det gå så himla långsamt *suck* men jag och en kompis ska iaf ta tag i träningen så då har man nått att se fram emot. Sjukt bra med en morot så att man kommer iväg också, bröllop gör under för motivationen
Cia: Jag hade fått panik över att vänta så länge, men fördelen är ju att man har fullt upp med annat så tiden kommer nog att springa iväg.