Idag har jag varit bröllopseffektiv :) Jag har varit på provträning så att jag kan börja komma i lite bättre form innan bröllopet. Jag har fått tag i en solist till kyrkan, nu ska vi bara klura ut vad hon ska få sjunga också. Jag har handlat en skjorta till sonen som han ska ha. Jag har köpt provpapper till inbjudningarna, fick leta över halva gbg innan jag hittade en superbra affär som typ bara säljer papper. Hittade ett armband och matchande örhngen som passar stilen på bröllopet väldigt bra. Bara billigt krafs på rea från HM men det kvittar ju. Så länge de ser bra ut så ska de ju bara hålla den dagen. Får se hur det ser ut med mormors pärlhalsband till. Vill att klänningen ska komma snart så jag får testa allt nu!
Och jag har dessutom eventuellt hittat ringen! På 25% rea dessutom. Mycket billigare än de andra vi har tittat på och jag tror att jag gillar den bäst dessutom. Ska bara släpa med sambon till gbg så han får godkänna den. Heh, eller det är ju han som ska köpa den va? ;) Den måste vara betald innan 30 januari för att få rabatten på den så det är lite bråttom, jag är ju där och dräller jämt men inte han. Nåja... Det var iaf en alliansring med 9 briljantslipade diamanter. Sammanlagt 0,50 carat. Lagomt blingig och passade fint med min förlovningsring. Ju mer jag tänker på den desto mer övertygad är jag om att det är DEN.
Har ju hunnit massor idag ser jag. Ska prova skriva ut ett inbjudningskort nu och hålla tummarna för att det blir bra!