• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Avalon75

patrikoannika:
    Jag bor i Göteborg och jag har inget direkt tips på affär att köpa brudskor i..., mer än att det finns rätt många här (tycker jag då, från småstad från början) och gå in i ALLIHOPA!
    Coola skor har annars Belle Shoes i Nordstan. Sist jag gick förbi hade de dessutom någon form av superrea, så om du vill ha coola vanliga pumps billigt - gå dit!
    Furetti har snyyyygga skor, men ganska dyra...

• 1 Grevinnan

Hindersprövningen, hur funker det om man håller på med ett efternamnsbyte nu?? Min blivande ska förmodligen byta efternamn, kan man skicka in i våra nuvarande namn?? Eller är det viktigt att det är rätt om hans namnändring går igenom?

• snuttfia

Ni som är mer hemma i gbg än jag (som visserligen har bott där men ändå inte hittar) och på tal om skor. Nån som vet var det finns en Bianco-affär i gbg? Har hört att de har rosa pumps där och vill kolla men affären här var försvunnen när jag skulle gå dit...

ot: Jag har just skickat in min c-uppsats, sååååå skönt. Har suttit helger och fram till sent på kvällarna sen nyår typ så jag är glad att bli klar. Hoppas få lite mer tid att bröllopsfixa nu, fast jag skriver d-uppsats till våren så det lär väl bli fullt upp ändå ;)

• Avalon75

Det finns åtminstone en Bianco på Kungsgatan-Fredsgatan som är okej.

• Martinaa

Jag kikade lite efter skor när jag gick på stan sist, men det är ju liksom inte säsong för små lätta brudskor...

• Bluebride

Hittade mina skor på rea för ett par år sen i lilla vimmerby

• CiaLovesAndreas

Tack för att ni tänker på mig/oss.
    Vi har fortfarande inte hört nåt från vare sig prästen eller kyrkan. Kyrkan spelar kvitt för min del, nu vill jag bara veta om prästen kan eller inte.

Imorgon ska jag till frisören för konsultation samtidigt som mina toppar ska klippas.

• Bluebride

varför tycker alla jag passar i kort hår när jag älskar att ha långt hår?????

• Vårbrud 2010

Hej! Jag är en blivande Majbrud. Lägg gärna till mig i listan. Vi gifter oss i Sälen 15 maj. Har just kommit in i forumet. Känns som vi knappt har börjat komma igång med planeringen. Hur långt har ni andra kommit?

• CiaLovesAndreas

Har fortfarande inte hört nåt.

Men idag har vi fått lite annat gjort ialla fall.
    När frisören var färdig med min provupsättning fick jag tårar i ögonen. Snacka om bra betyg
    Sen har jag äntligen valt ring.
    Brudbuketten + blommorna till m2b och bestman är beställt.
    M2b's och bestmans kläder är beställda.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4