• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Mala S

Hej

Är ny här och hoppar gärna in i den här gruppen :)

Är mitt uppe i planeringen!

• Martinaa

Hej och välkommen hit Mala S! Hoppas du ska ha lika mycket glädje av den här tråden som vi andra.

Nu ska jag klippa ut "några" hjärtan som ska fästas på festhäftena och inbjudningarna, jiiha.

• majsan801

Välkommen alla nya

Grattis anna

Suttit med inbjudningarna nu ikväll och även om vi har världens enklaste design så är det såååå tråkigt. Vi inser också att gästlistan inte är helt klar. Just nu har vi 4 par som vi diskuterar till 2 platser. Alternativt om vi ska bjuda alla 4. Vi sa max 50pers från början och är nu uppe i 61 suck.

• snuttfia

Fick mail i morse om att klänningen är klar och skickas i kväll hong-kong-tid. Spännande! Håll tummarna för att det går fort och att den sitter bra. Bäst att ta några extra vändor till gymmet de närmaste dagarna ;) Tänk va, ringen beställd, klänningen på väg, frisören bokad. Nu behöver jag bara ett par skor så kan jag gifta mig :) Ja, och kanske lite blommor... Hur tidigt ska man beställa brudbukett egentligen?

• Fröken Strössel

Åh vad kul snuttfia! Jag längtar efter min också!

Jag ska beställa min bukett i påsk har jag tänkt. Är nere i Skåne då sista gången innan bröllopet nämligen.

• 2BMrs

Hoppar oxå in här. :) Gifter oss den 29:e maj. Och har efter 7 månaderäntligen bestämt färger. Det v ar det absolut svåraste för mig/oss. Men nu så, så inbjudningskort och klänning är klart. Gaah, hur ska man hinna med allt? :O
    Dubblade även vår lista på folk som skulle komma. Ja, mycket som ändras under tidens gång. Man tror man har bestämt sig för något. Men icke! :P

• jaao

HUR gör man med BORDSPLACERINGEN?

Finns det någon bra tips sida eller så?
    Någon?

• Fröken Strössel

Det finns en guide här på BT men jag har inte testat den själv.

Vi har nog bestämt att vi ska ha fem öar med ca. 10 pers på varje ö. Vi kommer bestämma vilka som ska sitta tillsammans men gästerna får själva bestämma hur de ska sitta vid bordet.

Frågan är bara hur vi ska sitta, jag och min man allså. Jag var inne på att vi skulle sitta vid en av öarna men det kanske blir konstigt? Vet några som haft liknande upplägga och då sitället suttit själva vid ett bord med tomma stolar framför men det tycker jag nog känns lite ensamt.

Någon som har tankar kring detta?

Svar på tråden MAJ 2010 del 4