• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Fröken Strössel

Vad skönt att det löste sig Cia, så glad för er skull!

• EmMagnus

Herregud, jag tror att jag slutade läsa och skriva igår vid halv tio och på ett dygn har ni hunnit skriva FEM sidor... Har ni inget liv hihi. Skämt å sido, jag är så glad att jag kan sätta mig här varje kväll innan jag går och lägger mig och läsa lite om er och slappa.

Cia: Sköööönt att det äntligen löste sig, har tänkt på dig varje dag och hoppats att det skulle gå bra.

Välkomna hit alla nya, 100 verkar inte helt omöjligt Martinaa!!!

Jag har inte hunnit med nånting denna veckan, det är nånting varje kväll som gör att jag inte hinner göra klar inbjudningarna. Men jag hoppas ta ett ryck i helgen.
    Jag har haft lite ont i magen för det här med florist, men igår sökte jag trådar här på BT och hittade ett tips om Jenny Strandhs blomsterdesign utanför Malmö, så dit blir det nog snart ett besök.
    I helgen ska m2b och jag förhoppningsvis hinna åka in till stan och kolla på ringar, vet ju ungefär vad jag vill ha men det skadar ju inte att kolla en gång till. Sen hoppas jag att vi ska kunna boka bröllopsresan, vi har bestämt oss för en vecka i Toscana.
    Det är roligt nu när allt sånt börjar komma på plats och det känns inte som att man är ute i alltför god tid.

God natt tjejer, vi hörs imon.

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Tack gumman!

Du anar inte hur skönt det känns. Dock har jag ännu inte riktigt fattat det. Men imorgon kanske jag kan bjuda på en liten glädjedans

• Ananias

Håller på med festprogrammen o skulle vilja ha med något slags roligt vett & etikett men i huvet står det still...

Någon med tips vad man kan skriva för kul

• CiaLovesAndreas

EmMagnus,
    Åh, vad gullig du är!

Ja, visst är det skoj när man kan bocka av saker och ting

• snuttfia

Härligt Cia, så skönt att kunna köra vidare nu och lägga allt strul bakom sig :)

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Ja, verkligen!

Nästa prio, efter inbjudningskorten, blir att hitta en transport.

Är det nån här som har koll på lösnaglar? Är det väldigt svårt att få till dem bra?
    Jag kan inte spara ut mina egna naglar pga jobb.

• snuttfia

Puh, sitter och gör sigill till inbjudningarna... Blir nästan lite fnittrig av ångorna ;)

• Bluebride

vad kul Cia att det löste sig. Ska nog lägga mig snart.

• Martinaa

Cia:
    Härligt!!! Va bra att ni fick som ni tänkt från början.

EmMagnus:
    Haha, ja vi är rätt tjötiga av oss vi maj-brudar, hahaa.

Hade tänkt klippa lite hjärtan till inbjudningskorten nu ikväll, men har bara fått ut tre stycken. Fastnade framför So u think u can dance och BT :P
    Imorgon ska jag och sambon till Göteborg för att kolla på Avatar 3D och då ska jag kika in på In-Ex och köpa lite papper och andra pysselgrejer

Svar på tråden MAJ 2010 del 4