• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • gutebrud10

Cia:
    Skönt att det löste sig till slut, då är det bara o tuta o köra nu då.

Vi har skickat våra inbjudningar nu och har redan fått positiv respons. Skönt att inte behöva hålla det hemligt längre, man vill ju dela det med hela världen
    Bilder kommer strax.

Pingst2010:
    Jättefina kort, du kan verkligen känna dig nöjd.

• CiaLovesAndreas

gutebrud,
    Ja, nu kan vi äntligen skicka ut våra inbjudningar och fortsätta vår planering.

anna,
    Ja, det är det verkligen. Samtidigt som jag knappt fattat det, men nu är det verkligen på gång igen.

• snuttfia

Nu ringde de och sa att min ring har kommit :D Hur ska jag kunna låta bli att sätta på den på studs???

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Åh! Väldigt bra fråga

Jag väntar till april med att beställa min ring annars skulle jag säkert prova sönder den eller nåt

• Hillena

Cia, sååå skönt att allt ordnat sig och att ni inte behövde ändra något. Du måste vara världens lyckligaste just nu!

Min ring beställde jag förra måndagen, men sen var jag där i måndags igen och ändrade lite (större diamant hehe) så nu känner jag mig så nöjd. Får dock inte den förän i april, hade också velat ha den på mig på studs annars!

• CiaLovesAndreas

Hillena,
    Ja det är riktigt härligt!
    Dock har jag väl ännu inte riktigt fatta att allt det här verkligen är på riktigt. Men det är ju underbart!

• ar100522

Min ring ligger i ett skåp och väntar på mig... Har provar den ett par gånger...

• a n n a

Jag vet! Jag köper en ny brudklänning. Den tredje. Vilken bridezilla jag är *skrattar* Men med en mage som är under tillväxt så behöver jag verkligen hitta Den Klockrena Klänningen.

Så idag beställde jag denna:
    a-n-n-a.se/wp-content/uploads/2010/01/image1xxl.jpg
    a-n-n-a.se/wp-content/uploads/2010/01/image2xxl.jpg

Den är en klockren annaklänning. För säkerhets skull - och i fortsatt sann bridezillastil - så köpte jag två olika storlekar :D

Haha, vad patetisk jag känner mig! :D

• Ananias

anna-oj vad ska du göra med de andra=) ??

Svar på tråden MAJ 2010 del 4