• Bluebride

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

oj vad ni skriver, får läsa genom detta senare.

• Bluebride

här är vi än förkylda. hoppas det ger med sig snart. Imorse fick vi en ny i släkten, Aurora fick en lite kusin Emil. Så nu kan man slå in hans julklappar också med namn Nästa helg åker vi ner till småland och kommer nog ha väldigt lite kontakt här då, för vi har ingen mottagning ute i skogen, tyvärr. har skickat inbjudningarna i onsdags tillsammans med julkorten, tråkigt nog så de inte än kommit fram.

• Bluebride

får nog ingen möhippa, ingen bor i närheten, framförallt inte min tärna.

• Bluebride

jag har köpt
    22 maj 2010

lillalyckan skrev 2009-12-14 21:06:07 följande:
    Hur många av er har köpt klänning? Och när är den stora dagen? Är lite nyfiken på hur tidigt folk börjar köpa sina kreationer Vi gifter oss i December men eftersom jag har ett sånt kontrollbehov så vill jag nog börja kolla runt redan
  • Bluebride

min klänning köptes 05 och det är fortfarande min drömklänning

• Bluebride

japp, vill inte ha någon annan

Blivandefrueriksson skrev 2009-12-15 11:24:41 följande:
    bluebride tar du samma som du skulle haft när du skulle gifta dig med exet? Jag sålde min jag hade.
  • Bluebride

Det tycker inte jag, jag förknippar inte klänningen med mitt ex alls. Jag köpte det till mitt bröllop, att det blir mitt andra gör inget, att mitt förra ställdes in ska inte drabba klänningen

Blivandefrueriksson skrev 2009-12-15 11:35:03 följande:
    Starkt. jag hade aldrig kunnat ta min gamla för det var då jag planerade med exet. känns som fel tankar ligger bakom lixom.
  • Bluebride

som här då, fast ibland kan han vara en skitstövel, men då var den andre värre ha ha ha... våra inbjudningar kom igår till våra gäster

Blivandefrueriksson skrev 2009-12-15 11:47:22 följande:
    Bra tänkt jag planerade mitt förra bröllop av helt fel anledningar och tyvärr förstörde det allt. Så lika bra att jag sålde den för nu har jag börjat om från början och hittat mig en karl som gör mig hel och trygg. Älskar han så
  • Bluebride

idag har jag varit förkyld i 2 veckor

Här snöar det som fasen och jag som hatar snö

• Bluebride

ja det är som vanligt, är jag förkyld även efter jul får jag uppsöka läkare, kanske behöver äta antibiorika igen

KatjaB skrev 2009-12-15 20:05:57 följande:
    bluebride: vilken envis förkylning du har.själv är jag som ett barn när det snöar, var ute förut och gjorde snölyktor med Astrid.. jag rullade snöbollar och Astrid sparkade sönder dem, haha
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)