• Bluebride

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

var hittade du den. choklad hittar man billigt på öb och pinnar är bara ta vanliga grillspett i trä.

sarahkka76 skrev 2010-02-07 15:11:04 följande:
    molnis: nice! katja: drygt med sånt!blivandefru: hittade en för 300kr men det är mer som ska till, choklad för 50 pers, pinnar och det som ska doppas. Så jag räknade ut och det skulle landa på ca 1000kr utan det som ska doppas. 1kg choklad räcker till 10 personer så jag behöver 5kg, eller 4 om man ska snåla lite.
  • Bluebride

Angående om bröllopets ABC, kan någon komma på något annat förslag på N, O, P, Y ?

• Bluebride

den var bra

EåN2010 skrev 2010-02-08 14:18:02 följande:
    N= nej är inget man säger i kyrkan?
  • Bluebride

skulle också skriva lite om varje gäst, men vad ska man skriva?

• Bluebride

Pappa ser mig innan, för han ska leda mig in i kyrkan, mamma kommer se mig när jag kommer.

Tjejer, jag trodde bröllopet skulle gå i stöpet igår, vi har såna problem med huslånet så vi höll på att förlora huset, hoppas nu att gubben och jag kan fixa de tills bröllopet är över, sen blir vi nog tvugna att flytta, vi har inte råd att bo kvar här uppe, vi kommer flytta ner till småland till gubbens hemtrakter.

• Bluebride

tillfälligt uppklarat men vi har inte råd att bo kvar, så flytt blir det till sommaren

Sundance skrev 2010-02-09 10:16:06 följande:
    Usch Bluebride! Då förstår jag verkligen att det känns motigt . Hoppas att ni klarar ut det. Kram!
  • Bluebride

hon som skulle fixa hår och smink är tvungen att avboka pga olycka

• Bluebride

svårt, kort tid kvar, men ska höra med frisersalongerna i byn här

• Bluebride

ja, lokal är mitt minsta bekymmer, det är värre med smink och hår för vår del. Sen tårtan, men det är väl enklare sen när man kommer överens. tycker det låter så oerhört dyrt, nästan billigare att köpa tårtor i frysdisken, men det är ju inte lika gott

• Bluebride

får alltid hoppas, men frågan om man har en budget till det. men vi får väl se

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)