Bröllop 2010 del 9 (sista året)
var hittade du den. choklad hittar man billigt på öb och pinnar är bara ta vanliga grillspett i trä.
var hittade du den. choklad hittar man billigt på öb och pinnar är bara ta vanliga grillspett i trä.
Angående om bröllopets ABC, kan någon komma på något annat förslag på N, O, P, Y ?
den var bra
skulle också skriva lite om varje gäst, men vad ska man skriva?
Pappa ser mig innan, för han ska leda mig in i kyrkan, mamma kommer se mig när jag kommer.
Tjejer, jag trodde bröllopet skulle gå i stöpet igår, vi har såna problem med huslånet så vi höll på att förlora huset, hoppas nu att gubben och jag kan fixa de tills bröllopet är över, sen blir vi nog tvugna att flytta, vi har inte råd att bo kvar här uppe, vi kommer flytta ner till småland till gubbens hemtrakter.
tillfälligt uppklarat men vi har inte råd att bo kvar, så flytt blir det till sommaren
hon som skulle fixa hår och smink är tvungen att avboka pga olycka
svårt, kort tid kvar, men ska höra med frisersalongerna i byn här
ja, lokal är mitt minsta bekymmer, det är värre med smink och hår för vår del. Sen tårtan, men det är väl enklare sen när man kommer överens. tycker det låter så oerhört dyrt, nästan billigare att köpa tårtor i frysdisken, men det är ju inte lika gott
får alltid hoppas, men frågan om man har en budget till det. men vi får väl se