• Bluebride

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

jag tror jag har vrickat tre av tårna på vänsterfoten

sockersmulan...... ja, men jag är van, hon har varit rätt sjuk sen jag var 9, jag har t o m varit hennes personliga assistent

• Bluebride

jo det finns, men den går ut senare och är dessutom mycket dyrare

• Bluebride

kanske ska börja fixa det där med hindersprövning

• Bluebride

Japp, det har jag. Njä, det är värre nu än det var då. Vi hade mest roligt

EåN2010 skrev 2010-01-28 12:59:07 följande:
    Bluebride:var du personlig assistent till din egen mamma? det måste ju ha varit jätte tungt... kan bara tänka mig hur de skulle vara...
  • Bluebride

alliansring är samma som vigselring, eller har jag fel?

Har letat lägenhet till min tärna idag, då hon vill skiljas från sin man.

Jag hittade min drömring på nätet, dagens vigselringar i sverige tycker jag är asfula

• Bluebride

Vad kul. Hoppas du kan sova imorrn

Karin längtar skrev 2010-01-28 23:25:33 följande:

Idag har vi hämtat all alkohol, handlat övrig dryck och godis osv. Svårt att beräkna! Imorgon ska vi duka festlokalen tillsammans med våra föräldrar och min syster. Puh, nu börjar jag bli lite nervös!
  • Bluebride

hej tjejer. min egen dator har lämnat hem, den ska in på service imorrn, turligt nog har gubben fått hem sin dator så jag kan sitta vid den. håller på att rädda allt ur min gamla dator idag och lägger in på gubbens så länge. jobbigt med alla lösenord som man måste komma ihåg.

Vill ha tips på frågor man kan ha i korsordet

Och

Tips vad man kan skriva i ett festprogram

• Bluebride

Tokisen.......... jag tror det, bara det inte är större än utrymmet på min MP3 ska det gå bra, har fått över det mesta nu faktiskt, har lite grann kvar bara, så vänta till mellan datorerna så. Men jag ska skriva ett brev till killarna på HP som ska laga den, lite om önskemål och en hjälp, som tur var så är även min alltiett skrivare också hp och hur jag än gör får jag inte ner drivrutinerna på den så jag kan använda den, så jag ska be dem hjälpa mig, sen om de gör det är ju en annan sak. Jag har ju ingen cd på den där, utan bara en sån där liten skiva som jag inte har koll på alls vad det är för något.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)