• Bluebride

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Grattis Katja

Här har man suttit halva kvällen för att gubben fått in något falskt antivirusprogram, vilket får vårt riktiga antivirus skrika att vi har massa trojanska hästar. Inget bröllopsplanerande ikväll, är rätt irriterad och arg på skiten så jag sätter mig vid min dator och börjar tänka på annat

• Bluebride

jag har också sett program, men de som jag fått ladda ner som kan hitta viruset, kostar det att uppdatera det så man kan ta bort det. Vet du något gratis så kan du väl säga till.

Har ont i magen, mensvärk, så jag är på uselt humör, får se om jag orkar något bröllopsplanerande idag

KatjaB skrev 2010-01-15 08:18:05 följande:
    vi fick också ett sånt förut, det hette nåt med security och såg ut som windows säkerhets center ikon, så deet tog ett tag innan vi fatta att det var ett virus. Efter lite googlande så hittade vi ett program som kunde ta bort det iallafall.
    lillalyckan: vad kul! hugo boss som har så snyggas kläder också
  • Bluebride

jag har köpt väst och plastrong till min gubbe

Bettertogether skrev 2010-01-15 15:10:53 följande:
    Vem av er tjejer var det som hade köpt väst och plastrong åt mannen på ebay??
  • Bluebride

om jag hittar det igen

Bettertogether skrev 2010-01-15 16:42:20 följande:
    Jag har för mej att du länkade till sidan där du köpte den?! Kan du länka igen?
  • Bluebride

synd att min inte är det, nu har hans dator ballat ur totalt

Tausen skrev 2010-01-15 18:19:16 följande:
    vi har haft samma virus...tur att min sambo är datanörd :)
  • Bluebride

bettertogether...... sory men jag kan inte hitta dem

• Bluebride

vanligt med såna annonser. Här fyller vi båda 30, han nästa månad och jag nästnästa, vår kompis (läs mitt ex) fyller 30 han med, fast nästa vecka.

Ska se om man bröllopsplanerar/pysslar i helgen.

• Bluebride

sundance... vasaloppet startar i sälen och slutas i Mora

Cia... eg tycker jag det är kyrkan som ska lösa det, eftersom de är de som har gjort att det skitit sig. Någon vigselförättare borde kunna ställa upp, kanske inte behöver bara precis en präst? Bara någon som har vigselrätt

• Bluebride

vet5 inte hur jag ska ha under klänningen om jag ska ha något

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)