• Bluebride

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

välkommen ner? bor du i krokarna?

Jag har satt ut frågan på facebook, en gammal klasskamrat hörde av sig, hon hade en kompis som var makeup-artist, kanske det gå vägen.

Angående syskon så är min halvsyster en riktig mara, hon kom inte på vår dotters dop, men hon vågade inte säga det själv utan bad brorsan att säga det istället, vad är det för stil?

Blivandefrueriksson skrev 2010-02-09 19:06:38 följande:
    Bluebride surt med huset men hoppas det ordnar upp sig, välkommen ner annars Har nog glömt att berätta att jag fixat en som gör frisyren på mig och tärnan, perfekt.. Tänkte erbjuda henne 1000 för båda för hon jobbar ju inte som det även om är utbildad. Makeup vet jag inte var vi ska fixa om det blir hemma eller i en affär, ska kolla runt lite.
  • Bluebride

jo, det finns det oxå, vi får se, nu har sbärfar fått för sig att vi ska ta över hans grannes kåk när den gubben trillar av pinn, så jag vet inte

KatjaB skrev 2010-02-09 19:47:18 följande:
    bluebride: hade inte ni förresten någon tomt som ni fått också som ni skulle börja bygga på?
  • Bluebride

Usch, prata in om emmaboda, där har jag bott och vill aldrig dit, bara hemska minnen därifrån. Flyttar bara till utanför Hultsfred, flyttar inte längre ner

Blivandefrueriksson skrev 2010-02-10 09:56:24 följande:
    bluebride bor ju i nässjö men har ett par mil till emmaboda. majsan det låter ju skit bra att det går att fixa över en dag spotify alltså.
  • Bluebride

nä, blir utanför hultsfred antagligen

Blivandefrueriksson skrev 2010-02-12 22:22:09 följande:
    bluebride mitt fel trodde det var dit ni skulle flytt amen har blandat ihop det
  • Bluebride

Vad var det?

KatjaB skrev 2010-02-12 23:55:12 följande:
    Kollade på filmen prinsessa.. sett den? fnissadde gått åt att hon gjorde en dokumentär om bröllop istället
  • Bluebride

Är den på bio eller tv?

KatjaB skrev 2010-02-13 00:03:24 följande:
    Hmm.. kanske inte ska förstöra om ni inte sett filmen, men dokumentärfilmaren gör en dokumentär om bröllop, tjejer som drömmer om att bli prinsessor men inser att de aldrig kommer att bli det och det närmaste de någonsin kommer att komma det är sitt eget bröllop, och så får man se en kort trailer med pinsamma klipp från olika bröllop. Det är ju inte det filmen handlar om, men tyckte det var rätt kul
  • Bluebride

vad hette den? var det bara princessan?

Nu ska jag sova. Godnatt

• Bluebride

Här är en som gärna vill börja tillverka nästa barn. Älskar barn, men eftersom min dotterns första år har varit turbulent, så blev inte vår plan som vi hade tänkt från början, men nu så känner jag att det suger i barntarmen ha ha ha ha ha

• Bluebride

mysigt

E så himla trött på den här datorn, sen den kom tillbaka från servicen så funkar den sämre på internet och ljudet knastrar. Ber snart om en ny dator istället

KatjaB skrev 2010-02-13 19:15:41 följande:
    På tal om att vara barnkär förresten, vår dotter satt i badet och rätt vad det var ropade hon "bajsa korven, bajsa korven".. ja man börjar ju ana lite oråd. Då har hon tagit sin pigtittare som står på badkarskanten och bajsat i lådan.. tack för den. Om hon inte var så kär i sin pigtittare hade jag kastat den
  • Bluebride

turligt nog går det på garantin

KatjaB skrev 2010-02-13 20:40:01 följande:
    ja helt fantastiskt glamoröst såhär på lördaskvällen surt med datorn, o ofta brukar de ju bara laga tekniska prylar om och om igen och vara helt omöjliga med att ge nya istället. Iallafall när det gäller mobiltelefoner.
  • Bluebride

undrade var mina såpbubblor från bröllopsbubblor var och vet ni vad? de var inte ens skickade. 1a gången det händer å så klart ska det drabba mig, hon kommer skicka med lite ballonger som extra gåva, strumbeband och rosblad har jag redan

• Bluebride

japp det finns det

MrsMuffin skrev 2010-02-15 19:39:54 följande:
    Bluebride: Bröllopsbubblor? Finns det en hemsida som heter så..? Letar efter billiga såpbubblor men det är svårt...Calligraphens är dyra tycker jag.
  • Bluebride

jag vill dansa men gubben vägrar, så jag vet inte hur det blir. Värsta fall får jag ta en sväng med bestman istället

• Bluebride

min kille vägrar, men jag kanske kan få honom att dansa tryckare istället.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)