Bröllop 2010 del 9 (sista året)
KatjaB: Jag kollade din bröllopshemsida och såg bild på din dotter. Jag säger bara ÅÅåååh vilket hår hon har!! :D LJuvligt!
KatjaB: Jag kollade din bröllopshemsida och såg bild på din dotter. Jag säger bara ÅÅåååh vilket hår hon har!! :D LJuvligt!
*Puh* nu har jag precis fått färdigdesignat vår bröllopshemsida!! :D Nu är det bara m2b's tur att fixa igång hela spektaklet ;)
Jag önskar jag kunde visa den åt er redan nu, men ni får snällt vänta en vecka tills våra gäster fått inbjudan först! ^^
Sarahkka>> den högst upp! Helt klart!! Vilken underbar färg den har!! :D Den ser mer ut som en bröllopsklänning i modellen också.
Nu ska jag se om jag kan slita min blivande från datorn och projektet att få vår hemsida att se ut som jag vill (som för det mesta.. :P) så vi kan gå och lägga oss istället :)
Y - Yttrandefrihet råder i denna lokal... eller något liknande som tyder på att gästerna får hålla tal och sånt?!
Ett tips på morgongåva åt sin man!! Är det någon som har en m2b som läser mycket kanske ett "ex libris"-stämpel skulle passa perfekt? Det finns ju sidor på nätet därifrån man får beställa egendesignade stämplar! :) Jag har ingen bokslukar m2b, så för min del blir det inget stämpel ;)
maj2010: Nädå, det är nog ingen bridezillavarning på dej i blomaffärerna :) De flesta beställer nog ganska långt på förhand.
Det värsta jag varit med om var i höstas (oktober 2009) när jag praktiserade på en blomaffär i en storstad, och det kom in en tjej med sin mamma och skulle beställa brudbukett -till AUGUSTI 2010!!!!!!!!
Igår fick jag hålla i en liten bebis (som inte skrek när någon annan än mamma höll i honom), och för första gången i mitt liv blev jag bebissjuk :| Otroligt vad en pytteliten människa kan påverka ;)
NU kan ni ta er en titt på vår bröllopshemsida!!! För nu har nästan alla inbjudningar kommit fram! :)
neuman.fi