Inlägg från: Bettertogether |Visa alla inlägg
  • Bettertogether

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Inflyttade och boende bland alla lådor!! :D Men internet fick vi ju iallafall redan första dagen här ;)
    Nu ska här packas upp och ställas i ordning! :)

• Bettertogether

Snart är det 2010!!!!!! ;D

• Bettertogether

Nu har jag jobbat som en galning hela dagen för att få vårt nya hem (flyttade in i söndags) att se någotsånär hemtrevligt ut när vi får våra nära vänner på besök ikväll :) :) *puh* ännu ska det dammsugas, men annars är jag väldigt nöjd! (att alla skåp är fullproppade med ouppackade lådor och skräp behöver ju ingen veta ;) ).

Mitt nyårslöfte är att jag verkligen ska FÖRSÖKA få en bättre balans på blodsockret till bröllopet! :D

GOTT NYTT ÅR FLICKOR!!!!

• Bettertogether

Nu har jag precis skickat in en arbetsansökan till en större blomaffär i närheten... Jag har ju liksom inget att förlora på att försöka iaf :P

• Bettertogether

Tack katjab... Det kan nog behövas ganska många tummar ;)

• Bettertogether

Spännande Ninni84r!! :D

• Bettertogether

Tack för alla tummar flickor! :)

Idag kommer mitt diadem på posten!! :D Jag fick ett ankomstavi på posten att jag får hämta paketet 16.30 idag!! :D Vi har väntat på att det ska komma sedan vi beställde det i november (!!). Spännande spännande!! :D

• Bettertogether

Nu har jag satt in en bild på diademet... det är mycket enkelt men passar mig och resten av klädseln bra :) Dessutom planerar jag ha ganska rufsig frisyr, så det skulle inte passa med något "sött".

Inatt har jag drömt att jag provade underkläder att ha på bröllopsdagen ;D

• Bettertogether

Och på tal om män och bröllopsekonomin... Igår beklagade jag mej för m2b att i dagsläget och enligt budgeten ligger vi 700? på minus... Men hans reaktion var bara något i stil med "Så lite?! Lugn bara, det ordnar sig nog!" :D
    För övrigt räknar vi att hela bröllopet kommer att gå på ca 3500-4000? (35 000 - 40 000 kr).

• Bettertogether
    Tausen skrev 2010-01-06 12:39:27 följande:
    Avundsjuk...här håller jag på för fullt, vilken tid det tar!! Har du bilder på dem?
    och vi har inte ens kommit igång med utprintningen ännu :(
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)