• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • källerudd
    Kärleken9 skrev 2010-02-10 15:33:29 följande:
    sarah: Jo det kommer nog lösa sig han har säkert ideér men jag tänker mer så att de inte ser honom när de går in i kyrkan, för se den en i kilt så fattar nog några misstankar. Och jag vill gärna ha det hemligt in i det längsta.
    Finns det inte något litet rum inne i kyrkan där han kan gömma sig tills alla har satt sig och sen gå ut och runt kyrkan och in genom stora ingången???

Vill ni hjälpa mig med synpunkter på klänning...Jag skrev för ett tag sedan då någon visade en bild på en klänning som hon gillade (sorry om jag snor någons klänning nu :S) att jag tyckte den var väldigt fin och blev lite velig. Jag tyckte den var sååå fin och helt plötsligt är jag inte lika säker på min drömklänning längre.. Båda finns i mitt galleri...vad tycker ni??? klänningen längst ner är/har varit min favorit i ett år. Har inte prova någon av dem...
  • Juli 2010

källerud; jag tycker att den första e alldeles underbar fast, båda e fina...sen så tror ja att man velar fram å tillbaka tills man har köpt en klänning;) det är ju såå svårt, finns ju så många fina!! när du sen bestämmt dej tror jag du kommer att vara nöjd med ditt beslut

• källerudd

Juli 2010 skrev 2010-02-10 16:16:18 följande:

källerud; jag tycker att den första e alldeles underbar fast, båda e fina...sen så tror ja att man velar fram å tillbaka tills man har köpt en klänning;) det är ju såå svårt, finns ju så många fina!! när du sen bestämmt dej tror jag du kommer att vara nöjd med ditt beslut
    Jo det är väl så...det är bara till att fatta ett beslut =)
  • Mrs Opp

Källerud: Jag kan inte heller bestämma mig för vilken jag tycker är finast. De är ju väldigt lika i passformen så det går ju inte att gå på det heller. Jag tror dock som Juli 2010 att du kommer att bli nöjd med den klänning du än väljer. Varför inte försöka med lite visualisering? Blunda och ta fram bilden av dig och din blivande när ni går mot vigselförrättaren, omgivna av människor som älskar er. Du ser in i din blivandes ögon, fylls av kärlek och njuter av att ögonblicket äntligen är här. Du tittar ner på din klänning och ....... ja vilken ser du?

• källerudd

Mrs Opp skrev 2010-02-10 16:33:50 följande:

Källerud: Jag kan inte heller bestämma mig för vilken jag tycker är finast. De är ju väldigt lika i passformen så det går ju inte att gå på det heller. Jag tror dock som Juli 2010 att du kommer att bli nöjd med den klänning du än väljer. Varför inte försöka med lite visualisering? Blunda och ta fram bilden av dig och din blivande när ni går mot vigselförrättaren, omgivna av människor som älskar er. Du ser in i din blivandes ögon, fylls av kärlek och njuter av att ögonblicket äntligen är här. Du tittar ner på din klänning och ....... ja vilken ser du?
    hihi ja det ska jag testa :P
  • sarahkka76
    källerudd skrev 2010-02-10 16:11:43 följande:
    Finns det inte något litet rum inne i kyrkan där han kan gömma sig tills alla har satt sig och sen gå ut och runt kyrkan och in genom stora ingången???Vill ni hjälpa mig med synpunkter på klänning...Jag skrev för ett tag sedan då någon visade en bild på en klänning som hon gillade (sorry om jag snor någons klänning nu :S) att jag tyckte den var väldigt fin och blev lite velig. Jag tyckte den var sååå fin och helt plötsligt är jag inte lika säker på min drömklänning längre.. Båda finns i mitt galleri...vad tycker ni??? klänningen längst ner är/har varit min favorit i ett år. Har inte prova någon av dem...
    Röstar på den första
  • CeKe

Källerudd: Jag gillar båda två, men röstar också på den första! Den va superduperfin!

Och du, vilken underbar bild på rosbukett du hade! Den kommer nog jag sno av dig, om det är ok! Har letat efter någon stilren, fin, men ändå med lite liv i och ja, du hade den!

• periwinkle

Oj, vad ni skriver!

KatjaB: Vi har fastnat lite för around-ringarna. Jag har spanat mest på around white (men vet inte riktigt om jag vågar ha färg?) eller around white inlay. Sambon har spanat på around-inlay mest (eller var det den vida? jag blev osäker nu). Vad har ni för några?

sarahkka76: jag röstar på den lila!

Tokisen: du får inte vara nervös! Vi har samma vigseldatum ju, och jag funderar också på att beställa från Millys men har inte bestämt mig än.

Det verkar som mina inbjudningskort är skickade nu i alla fall! Är lite stressad, för jag skulle vilja skicka dem innan helgen, och kuvert ska köpas och adresser skrivas... Dessutom har jag inte sett hur de blev med inlagor i, så jag fasar för att behöva riva ut och göra om dem om de inte är bra.

• källerudd
    CeKe skrev 2010-02-10 17:07:08 följande:
    Källerudd: Jag gillar båda två, men röstar också på den första! Den va superduperfin! Och du, vilken underbar bild på rosbukett du hade! Den kommer nog jag sno av dig, om det är ok! Har letat efter någon stilren, fin, men ändå med lite liv i och ja, du hade den!
    Helt oki..jag har antagligen snott den av någon redan =) men det är buketten jag ska ha...
  • Tokisen

Åh, känns bra att höra, då ska jag försöka låta bli att vara nervös

periwinkle skrev 2010-02-10 17:27:53 följande:
    Oj, vad ni skriver! KatjaB: Vi har fastnat lite för around-ringarna. Jag har spanat mest på around white (men vet inte riktigt om jag vågar ha färg?) eller around white inlay. Sambon har spanat på around-inlay mest (eller var det den vida? jag blev osäker nu). Vad har ni för några?sarahkka76: jag röstar på den lila!Tokisen: du får inte vara nervös! Vi har samma vigseldatum ju, och jag funderar också på att beställa från Millys men har inte bestämt mig än.Det verkar som mina inbjudningskort är skickade nu i alla fall! Är lite stressad, för jag skulle vilja skicka dem innan helgen, och kuvert ska köpas och adresser skrivas... Dessutom har jag inte sett hur de blev med inlagor i, så jag fasar för att behöva riva ut och göra om dem om de inte är bra.