• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • sarahkka76
    Kärleken9 skrev 2010-02-10 19:41:46 följande:
    sarah: men tar vigseln så lång tid? ifjol var vi på en borgerlig vigsel och det tog max 20 minuter och vi stod och det var inga problem. ja sätt hårt mot hårt.
    Jag har räknat ihop alla låtar som ska spelas, plus det som vf ska säga, plus våra löften och det kommer att ta 34min.
    Ja, det ska jag göra.
  • sarahkka76

roses: förstår att du känner dig besviken, jag kommer att känna likadant när det väl blir min tur. Det verkar som att det är rätt vanligt dock.

• Kärleken9

roses: Vet precis hur du känner men jag tror det är så att vi är i vår lilla bubbla och när vi sen skickar iväg så är vi så spända på det och vill att alla ska vara glada för vår skull osv. men det är lång tid kvar så det hinns med. Kan kanske tom va en nackdel med att det är så långt kvar folk tänker helt enkelt så. Men jag håller med inte varje dag man får såna inbjudningar och ett litet tack är inte för mkt begärt, håller helt med. Sen är det väl precis som för oss alla ska nu tycka en massa. *Styrkande kramar* och här får du gnälla bäst du vill, är helt ok.

Sarah: Ja det klart det var ingen musik under vigseln där. Snacka om järnkoll du har.

• CeKe

Hehe, fick bara lust att berätta en lite anektot angående utdelning av inbjudningar...

Vi delade ut några under julfirandet. En vän till oss och Keces familj sa, när han förstod vad som skulle finnas i paketet (som ju såg ut som formen av ett kuvert och som delades ut till samtliga) att hm, antar att det mer är en utgift än en julklapp

Han är glad för vår skulle och jag skulle bli mycket förvånad om han inte kom, men det ligger ju en del i hans skämt också

• sarahkka76
    Kärleken9 skrev 2010-02-10 20:45:15 följande:
    roses: Vet precis hur du känner men jag tror det är så att vi är i vår lilla bubbla och när vi sen skickar iväg så är vi så spända på det och vill att alla ska vara glada för vår skull osv. men det är lång tid kvar så det hinns med. Kan kanske tom va en nackdel med att det är så långt kvar folk tänker helt enkelt så. Men jag håller med inte varje dag man får såna inbjudningar och ett litet tack är inte för mkt begärt, håller helt med. Sen är det väl precis som för oss alla ska nu tycka en massa. *Styrkande kramar* och här får du gnälla bäst du vill, är helt ok. Sarah: Ja det klart det var ingen musik under vigseln där. Snacka om järnkoll du har.
    Hahaha ja, allt är noga beräknat Är det för lång tid att låta folk stå i värmen?
  • CeKe

Inte då. Tänker att man står utomhus sommartid längre tider än så utan att klaga =)

Men ni kan ju alltid ta fram ett par stolar till gamla eller folk som har ont i ryggar/ben etc, så ordnar det sig nog!

sarahkka76 skrev 2010-02-10 21:16:39 följande:
    Hahaha ja, allt är noga beräknat Är det för lång tid att låta folk stå i värmen?
  • rosesarered

Tack för stödet julibrudar
    Vad skulle jag göra utan er??

• KatjaB

hej på er! vad ni skriver idag

Pratade med tv4 idag och vi tänkte vara med, men tänkte att vi ska kolla med dem vi lånar lokalen utav först så att det inte blir några konstigheter sen.
    O de sa att de gärna får filma från tv4 om de får vara med och bestämma hur dukning mm ska se ut, om deras lokaler ska vara med i tv så vill de att allt ska vara på ett visst sätt och inte plastmuggar mm. Och visst, det kan jag förstå, samtidigt blir jag lite nervös för exakt hur mycket de menar att de i så fall ska peta i, vet inte om de är lite förtjusta över vårt filmtema som jag tror att tv4 ändå gick igång på. Och det är ju just vårt bröllop det handlar om så jag bollar gärna idéer med folk men det är vi som har vetorätt känns det som
    Så vi får se hur det blir, mailade lite bilder och mer info om vad vi tänkt oss, så nu väntar jag spänt på vad de svarar.
    Men jag har lite svårt för att ta kritik, det vet jag ju, som de inte gillar det vi ska ha och vill att vi ska byta ut för mycket eller så, så vete sjutton om vi vill vara med i tv. Men jag vill inte ta ut något i förskott, det kan ju faktiskt bli riktigt bra också.

• KatjaB

ursäkta alla stavfel.. trött o otålig

• Kärleken9

katjab: Nu är jag inte med ska ert bröllops sändas i tv?????? Varför?????