Inlägg från: CeKe |Visa alla inlägg
  • CeKe

Juli 2010

Källerudd: Gu va spännande med en tomt! Lycka till med alla bestyr inför beslutet.

Det är en liten dröm för oss också det där, att skaffa tomt och bygga hus =) Men vete 17 om jag o Kece skulle fixa ett sånt projekt ihop. Haha. Jag vill göra allt på en gång, gillar att rusta/renovera/fixa, glömmer att äta/sova/skita tills det är färdigt och vill bli färdig i ett nafs och blir nå så fruktansvärt frustrerad om det inte går så fort som jag vill o Kece har sitt eget tempo som är lite mer av livsnjutarstilen och blir frustrerad över min "ånga-på-anda" och har väl inte provat på så mycket mer än att måla väggar tidigare Så ska vi nånsin bygga hus får det nog bli att beställa ett nyckelfärdigt sådant, men kostar kosing!

• CeKe

Riktigt knepigt det där. Vi har också en som inte är världens roligaste... men jag funderar på att sätta någon av våra väldigt pratglada o rolia vänner där, så kanske stämningen lättas upp.. tänker att även om man bara har en bordsdam/herre, så finns det ju fler personer runt omkring, om den personen inte är så lätt att konversera med och som kanske kan "hjälpas åt"...

sigma skrev 2010-02-02 18:29:39 följande:
    Sarah & Kärleken, skönt att höra att man inte är ensam iaf! Hon är ett jätteproblem; de enda hon faktiskt känner är den närmsta familjen, hon har varit med på såna här tillställningar förut men alltid suttit klistrad på pappa och inte varit intresserad av att prata med någon annan- och alltså inte lärt känna någon. Min familj tål henne inte och jag kan inte med att lämpa över henne på någon av dem, jag får väl kolla igenom listan några gånger till efter en lämplig bordsgranne helt enkelt. Det känns så taskigt bara, att sätta någon man inte tål bredvid en av sina vänner =(
  • CeKe

Verkar som det händer grejer för alla =) Kul!

Min klänning har börjat sys och hon som ska sy ringde igår och ville att jag skulle komma förbi och prova ut vilken vidd på kjolen jag vill ha,, olika snitt etc. Jättespännande! Önskar nästan att jag hade kunnat åkt hem för det nu i helgen, men bestämde nästa helg... Men den som väntar på nåt gott...

• CeKe

Bilden hittade jag på migezan.se, symphony B, tror jag fliken hette... men får en liknande uppsydd av en bekant

JG x 2 skrev 2010-02-04 17:18:57 följande:

Ceke: Var har du beställt din klänning från??
  • CeKe

nnollåtta: Grattis & välkommen in i tråden

• CeKe

Jag skulle köra på buffén! Personligen gillar jag bufféer just för att man får plocka maten själv, det man gillar och så mycket man vill.

• CeKe

Kärleken 9: Jag tror att panduro har dekorväv i silver. verkar snyggt och smidigt!

• CeKe

Vi (läs jag) funderar på att helt enkelt ställa fram några stora härliga skålar med blandgodis, salta pinnar, chips etc som gästerna kan gå o plocka i under kvällen. Nötter går helt bort då Kece har en extremt nötallergisk syster

• CeKe

KatjaB: Välkommen i klubben för ett skönare, men dyrare liv Har gått igenom samma BH-storleksförvandling! Och sen dess har jag inte längre ont i ryggen eller problem med att få "dubbelbröst"... Du vet, när de liksom bullar upp ovanför bh:n

Svar på tråden Juli 2010