Inlägg från: CeKe |Visa alla inlägg
  • CeKe

Juli 2010

Exakt, och det är ju det som är hela grejen med diskussioner egentligen.. att kunna ha olika åsikter men acceptera varandra för det och kunna lyssna på varandra och på så vis utvecklas! Kan ju tycka att det inte finns några rätt o fel, utan bara olika sätt att se på saker o ting. Allt vore jäkligt trist om alla tyckte & gjorde lika...

Kärleken9 skrev 2010-02-18 21:08:10 följande:
    JAAA jag gillar också vår tråd! Vi har ibland lika ibland olika åsikter och tycken men det är alltid ok, ingen är bättre än någon annan och alla hjälper till om man kan!
  • CeKe

Korallbruden: Tanken är väl att vi ska starta verkstan efter bröllopet

• CeKe

sarahkka76: Usch, sånt borde ingen behöva gå igenom!

• CeKe

kärleken9: Oj va bra jobbat med vikten! Visst är det härligt? Gjorde ju en sån viktresa för nåt år sen och jäklar va mycket lättare och finare jag kände mig rätt snabbt Och det är sååå mycket roligare med kläder nu! Allt sitter så mycket bättre

• CeKe

Mmm, vi ska ju ha skärgårds/fisketema, så vi tänkte ha flöten som vi skriver namnen på Sen får vi se om de ska guppa runt i ett glas på varje plats, eller bara ligga på borden eller på tallrikarna.. får se hur många glas det finns!

• CeKe

Om ni ska ha festprogram, kan ni ju annars göra namnlappar som ni fäster på varje program, så ser folk på det sättet var de ska sitta..

• CeKe

Har också pysslat med festhäftet och insett att det går utmärkt att sy ihop det, så slipper vi häftapparaten!

Hr många gäster har ni? Vi har ju bjudit drygt 100,, men vet inte hur många som kommer.. kommer ni skriva nåt om alla gäster. Jag o Kece har pratat lite om det, men insett att vi i sådana fall kommer att behöva typ 10 sidor om varje gäst ska få några rader.. Alternativet är att det blir en rad per gäst om relationen till oss, men det är ju inge skoj alls! Så just nu är vi inne på att skippa gästpresentationen.. Jag menar, det blir ju en hel bok annars!

• CeKe

Kan ju slå ett slag för publisher. Bra program som fixar det där med sidorna helt självmant och inget man själv behöver tänka på!

• CeKe

Mmm, vi hade väl drygt en meter tidigare och nu har det kommit massor mer. Suck! Vi vill ju börja med båtarna snart! men det kan vi väl se oss i stjärnorna efter!

HUr som helst, i GÄvle är det snart omöjligt att va fotgängare.. trottoarer är avstängda för risk för snöras, när man kör bil ser man knappt andra bilar i korsningarna pga snöhögar etc. Sanslöst! Vi måste ner till båten nu o ta bort snö på presenningen och vi får nog pulsa med snö upp till midjan!

Svar på tråden Juli 2010