Inlägg från: CeKe |Visa alla inlägg
  • CeKe

Juli 2010

Nja, alltså halv åtta hos mig är ju inget catfightprogram eller smutskastningsprogram =) Tror inte du behöver va så orolig. Om de andra tjejerna är otrevliga, får det ju stå för dem... Så länge du och Simon är nöjda med ert bröllop spelar det väl egentligen ingen roll vad de andra brudarna tycker/tänker?

• CeKe

Ett gäng bridzillas kanske som inte vågar få veta att någon annans mat va snäppet godare, trots att deras egen va god Känns som om det är många perfektionister här som nog skulle gå under jorden om de inte skulle vinna Äsch, det är ju en kul grej bara! Det hela beror ju på ens egen inställning till det hela och att jorden inte går under för att det är någon av de andra brudarna som får fler poäng! Allt beror ju också på tycke och smak, jag menar, är det en bridzilla med som ser det som måste att ha trerätters serverad mat etc etc, så är det ju givet att hon inte ger högsta betyg till en buffé och så tvärtom då...

• CeKe

Haha, helt underbart! Skulle vilja se Keces min om jag på allvar kom o föreslog att vi skulle ha nåt dylikt!

• CeKe

Välkommen tillbaka Här stressas inte det minsta. Känns som att vi hela ti´n haft allt under kontroll.. kan väl istället tycka det är föööööööööör mycket tid kvar att dona på!

• CeKe

Angående inbjudningarna.. det är SUPERKUL att komma hem till folk nu efter att alla fått inbjudningarna! Hehe, kul att se dem stå på bokhyllor, hallbänkar etc =) Alla jag har varit hos har ställt upp dem på nåt fint ställe där de verkligen syns, vilket känns jättekul! Så även om de inte hört av sig (men alla visste att inbjudningarna var på G) eller OSA:t, så syns det hemma hos dem att de är glada över att va bjudna

• CeKe

Det har vi också pratat om att göra. Jag känner mig lite hemsk... min gudfar + fru har osat och tackat nej pga att de redan är uppbokade den helgen och det va ju tråkigt, men samtidigt så kan jag inte hjälpa att tycka att det inte gjorde så mycket. Men det är väl också för att det inte är några jag umgås så mycket med, men som jag kände mig lite "tvungen" att bjuda pga att det är min gudfar...

• CeKe

Suck, kan inte fatta det är sant. Har givit mig in i brudöverlämningsdiskussionen.. jag som skulle hålla mig därifrån! Men blir så frustrerad när folk bara pratar förbi varandra och vägrar ta in det den "andra sidan" skriver... Haha

• CeKe

mmm, helt otroligt! Jaja, inge fel att starta en sån tråd, jag menar, har man funderingarna ska man ju kunna fråga Men ojojoj vilken fart det alltid tar i de trådarna. Det som är så sorgligt är ju att jag kan tycka att stämningen alltid blir direkt kränkande och nedtryckande... Men men, skönt att vår tråd är så bra!

• CeKe

KatjaB: Haha, precis! Kunde inte ha beskrivit det bättre själv

Svar på tråden Juli 2010