• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • KatjaB

vad ska ni ha för gravyr i ringen förresten? funderade på fru XXXX (nya efternamnet) men då ser det väl ut som att jag är gift med mig själv?

annars tänkte jag på herr & fru xxxx

Simons väldigt seriösa förslag var brynäs if forever, men jag tror jag ratar det

• CeKe

Skratt, tycker jag va ett kul förslag

KatjaB skrev 2010-01-14 22:53:10 följande:
    Simons väldigt seriösa förslag var brynäs if forever, men jag tror jag ratar det
  • KatjaB

jo, det vore väl iofs väldigt kul när folk vill titta på ringen, hehe

CeKe skrev 2010-01-15 01:05:39 följande:
    Skratt, tycker jag va ett kul förslag
  • källerudd

jag har en lite galen fråga och med tanke på att inbjudnignarna inte är färdiga än så känns bröllopsresan ganska långt bort.

Jag och min älskade har pratat om att åka på safari några dagar efter bröllopet. Men priset är högt så vi har inte bestämt något alls. Igår ringde en kompis till min m2b och sa att de skulle till Bali månadsskiftet maj/juni och tyckte vi skulle hänga på. De har hittat flyg för 4800 pp (ska man få det priset måste man boka innan den 17jan, så det är lite bråttom) tur och retur boende och sånt ska tydligen vara skit billigt. Och Bali vore ju så häftigt. Men kan man åka på bröllopsresa innan bröllopet. Vi har ju liksom inte råd att göra en resa till sen efter bröllopet. Då får det ju blir en helg på hotell typ.

Min m2b kollade upp vad flyg till Bali kostar om vi åker när vi tänkt och det ligger på drygt 14000 pp.

Men känns lite knas att åka innan..vad tror ni, ångrar man sig??? Hur hade ni gjort???

• Kärleken9

Jolly: Kul inköp och att man verkligen hittar det också. *Grattis*

Korallbruden: Skönt det inte finns "såna" personer i denna mysiga tråd. Håller med dig att tycka om att pyssla och vilja göra det gör väl inte en till frek???

KatjaB: Hahahah det var ju en rolig text att ha heheheh Jag har inte funderat så långt, vad brukar man skriva? Hur gör ni ska båda ha en till ring eller bara damen? Vi ska nog ha båda.

Mia77: Tycker den andra klänningen är finare, gillar inte det där fransiga på första, har också tittat på dem. Hittar ingen klockren, gillar den två delade men vill ha en hel klänning. Ska kika på klänningar på lördag och har en begagnad från just bridaloutlet på gång också.

Källerud: Jag skulle inte vilja åka innan själva bröllopet och jag vill åka ensam med min då man. men som sagt alla är vi olika. Och känner ni för det så go fore it.

Åååå ingen tid har jag haft för inbjudningarna denna veckan. Måste måste måste...

• KatjaB

kärleken9: bara jag som ska ha en till ring, Simon tyckte först att han inte ens skulle ha förlovningsring för han vet ju ändå att han är gift och förlovad (han brukar aldrig ha några smycken) *skratt* så när han sa att han gillar titan och kan tänka sig en ring blev jag rätt glad, då har han ju iallafall en ring
    Hans ska få ett nytt datum och så funderade vi på att infatta en pytteliten sten i blått inuti ringen, som "något blått" till honom också för skojs skull, och som en lyckosten. Då blir hans ring lite uppgraderad men inte mer prålig än vad han ville ha den. Idén fick vi från en av schalins serier som har en blå sten inuti alla sina ringar.

• KatjaB

mia 77: de var fina.. läste om någon här på bt som köpt visserligen fel storlek men bytte ut den, själva klänningen var snygg och satt fint på och bra kvalité enligt henne. Själv hittade jag inget som föll mig i smaken, men gillade den fransiga kanten på den översta klänningen du tittade på, båda är fina dock.

• Kärleken9

Hihihi där ser vi va olika vi är, men alla kommer va snyggast på sina dagar!

• Korallbruden
    Kärleken9 skrev 2010-01-15 09:49:17 följande:
    Hihihi där ser vi va olika vi är, men alla kommer va snyggast på sina dagar!
    Klänning nr 2 gillade jag

Mr korall får bara en ring. Min ring finns i galleriet och funderar på att skriva "Äntligen" samt datum eller "Ja tack" samt datumen + ett kort internskämt.
Svar på tråden Juli 2010