• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • KatjaB

Jag berättade väl att en reporter ville göra en artikel om tjejr som friat till sina sambos. Hon ringde idag och intervjuade mig så vi ska iväg nästa vecka till stockholm och fotas för tidnignen och kommer vara med i veckorevyn i nåt nummer här framöver

tokisen: vad kul!

• sarahkka76
    JollyO skrev 2010-01-12 09:14:09 följande:
    I en kyrka! Men vi tar med oss en präst som jobbar i en annan kyrka än den vi ska vigas i. Ursäkta att jag krånglade till det! Vi känner alltså flera som jobbar som präster och pastorer.
    Aaaaaa nu hänger jag med
  • källerudd
    Kärleken9 skrev 2010-01-11 21:04:11 följande:
    Källerud: Vi lagar alltid tillbehören till barnen, pasta, ris, potatis etc och vi äter istället grönsaker i ugnen, oftast, eller kokta grönsaker. Funkar hur bra som helst. Och fettet är ju ingen fara för honom då om han tom skulle behöva lägga på sig. Håller med att man blir mätt men en mer behaglig mättnad än proppmätt, ala pärsvimma. Jag bakar vårt eget bröd, baserat på ägg istället för mjöl. Är svårt ibland men när man ibland har fuskat så är det mer jaha än ÅÅÅÅÅÅ. Så mycket sitter i hjärnan men sen är det inte så när man väl provar. Nej detta är verkligen kuren för oss. Vi har tillsammans gått ner 20 kg sen i september så det är vi väldigt stolta över. Sambon kom på min födelsedag och visade att han fick in en knytnäve mellan byxlinningen och magen.
    Det verkar ju verkligen ganska smidigt..Det där med bröd lät spännande för jag bakar redan mitt egna bröd så det blir ju inte så svårt..men hur fungerar ett sådan recept då??? Jag har surfat runt en massa idag för att ta reda på mer. och jag skulle nog klara mycket, fanns ju tom ersättning för mjölk (är en riktig mjölk o man) däremot är jag lite orolig för hur det är när man är bortbjuden eller ska gå ut och äta...El om sambon är sugen på godis tex..fast det kanske försvinner så pass att det inte ens lockar att smak om han har??? får väl köra januari nu där jag äter upp det som finns hemma :P och sen kör igång med LCHF. Kör man detta för alltid sen, att man helt enkelt äter efter denna metor resten av livet??

Har du några bra starta upp tips??
  • källerudd

Jag tränar tyvärr inte speciellt mycket skulle nog behövas..men jag får helt enkelt inte tummen ur. Därför vore det nog bra med en metod som fungerar ändå...

• rosesarered

men va spännande! du måste informera oss om när artikeln kommer ut
    Dock blir jag förvånad över att veckorevyn ska göra en sådan artikel, jag trodde att det var mera en "tonårstidning" - alltså kanske inte tidningen med artiklar om folk som planerar att gifta sig..
    men hursomhelst väldigt roligt!

KatjaB skrev 2010-01-12 13:29:24 följande:
    Jag berättade väl att en reporter ville göra en artikel om tjejr som friat till sina sambos. Hon ringde idag och intervjuade mig så vi ska iväg nästa vecka till stockholm och fotas för tidnignen och kommer vara med i veckorevyn i nåt nummer här framöver tokisen: vad kul!
  • Mrs Opp

Oh, vad roligt Katja! Får ni tillgång till bilderna som de tar tror du? Vore ju kul att ha kvar som minne. Tänk vilken grej att visa barnbarnen, ni kommer inte bara att kunna berätta att du friade, ni kan visa upp tidningsartikeln också!

KatjaB skrev 2010-01-12 13:29:24 följande:
    Jag berättade väl att en reporter ville göra en artikel om tjejr som friat till sina sambos. Hon ringde idag och intervjuade mig så vi ska iväg nästa vecka till stockholm och fotas för tidnignen och kommer vara med i veckorevyn i nåt nummer här framöver tokisen: vad kul!
  • CeKe

KatjaB: Det är ju en riktigt kul grej =) Lycka till! Själv skulle jag nog va skitnervis

• KatjaB

ja, jag tänkte också att veckorevyn var en tonårstidning. Blev lite fundersam på om vi skulle vara med där, det är ju inte direkt en tidning som jag läser själv, men simon tyckte att det inte spelade någon roll Ska bli kul, är lite nervös för vad man ska vänta sig.. men det blir nog bra och bröllopsskadad som man är kan vi ju lägga in detta i vårt festhäfte kanske också för skojs skull

Drömde inatt att vi glömt bort att vi skulle gifta oss just den dagen, när det väl var dags. Så vi försov oss, simon hade inte skrivit sina egna löften och så glömde jag bort smink och håruppsättning och blommorna. Tårtan kom inte och vi fick bjuda på sån där fryst swatzvaldtårta från ica. hehe, var så besviken i drömmen och funderade på att blåsa av allt.

• Kärleken9

Hur långt innan vigseln ska ni vara hos frissan? Min är bokad kl 9.30 känns tidigt då vi vigs 15. Vad tror ni?

• JollyO
    källerudd skrev 2010-01-12 18:46:55 följande:
    Jag tränar tyvärr inte speciellt mycket skulle nog behövas..men jag får helt enkelt inte tummen ur. Därför vore det nog bra med en metod som fungerar ändå...
    Tycker att du ska ta och trampa på din crosstrainer i 30 min ikväll (för det är väl du som har en?). Kanske samtidigt med Biggest looser på femman kl 19.00?! Pepp, pepp!
Svar på tråden Juli 2010