Tantvarning för 7:e gången
JÄTTEKRAM!
JÄTTEKRAM!
God förmiddag tanterna! (Känns som förmiddag, varit vaken sedan kl 5)
Jag har sett din annons, Canttant! Den blev verkligen fin!
Idag har jag äntligen möjlighet igen att vara med på vårt baby-cafe! Det var i november el så förra gången.
Tänker på er allihop! *skickar över fredagsfrallor, mjukost och björnbärsmarmelad, som helt saknar points*
Här är en jäääättestyrkekram till I'm yous och en flock skyfflar till snötäckta tak!
Idag är jag ledig och måste verkligen städa! Det är såå tråkigt, men annars kommer jag snart förväxla katterna med dammråttorna! Mindre trevligt!
Nu undrar jag en sak: Hur reagerar ni på benämningen "Ängla-mässa"? Jag hade det igår, när förra årets dopbarn på olika sätt blev uppmärksammade i gudstjänsten. Enligt vår musiker var det ett antal personer som reagerade negativt och tänkte på döda barn. Men ingen sade något till mig eller till ledaren för miniorerna som gjort gipsänglar som delades ut. Nu tycker musikern att vi måste ändra namn på mässan till nästa år. Jag börjar undra om det är hon själv som inte tycker om benämningen? Hur känner ni inför det?
Har världens största busunge här hemma! Den lilla klättrar frejdigt upp på det förbjudna ("för alla utom för mig för jag är så söt!") köksbordet och hämtar husses glasögon, de är så roliga att leka med, finns inte de där så går det bra med head-setet till min tjänstemobil eller kanske en penna. Livet är lek och allt är leksaker i fröken Sienas värld! Och oavsett vad hon gör så tycker husse bara att hon är den sötaste och finaste!
Tycker ní att jag skall börja städa nu?
Kjell Präst skrev 2010-02-08 11:14:49 följande: