• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

vet inte om jag är snurrig, men har snaily varit inne?

Jag läste ikapp innan jag skulle träna, råkade somna i ca 5min och vaknade precis innan jag behövde gå

men fortsätter och läsa ikapp nu och bläddrar tillbaka men hittar iaf ingen Snaily? Vad har hänt? varför Grattis?? *nyfiken*

Ego - så mår jag mycket bättre, bättre än på länge, njuter av att vara frisk, kommit in en bra träningsfas och det är vår! Giller livet helt enkelt men man vågar knappt skriva det, händer väl säkert nåt jobbigt som måste bearbetas snart igen

har man blivit bitter om man inte vågar bli glad för att man är rädd för att bli deppig igen??

• porchez

Kokko - nu tror jag att Lappis inte missar tyget jätte fint var det iaf!

Telis skvallrade alltså, var det mitt i barnvagns
    diskussionen så scrolla jag nog en del eller så sov jag mer än jag trodde

Grattis Snaily!! som sagt ännu en anledning att fira, har bara öl i kylen, men blev genast sugen så kanske ska ta en nu!

• porchez

ler gott åt Lappis och nennes fredagsröj här inne! ni är för härliga!

Själv ska jag på stor röjar fest imorgon, hon jag berättade om som har kris med pojkvännen/pappan till barnet, bjuder på fest! Mycket nytt folk för mig, då jag inte har umgåtts så mycket med henne de senaste åren, ska bli skoj! Nej nu måste jag sova, så jag orkar upp och köra ett pumppass imorgon bitti...

• porchez

ojoj PB ni verkar ha alla sorters folk i byn! Men ta bara åt er av de trevliga

• porchez

Johooo!!! Nån som minns att jag berättade att jag sökt jobb? Idag ringde de upp och jag blev kallad på intervju! Känns så kul, samtidigt som tankarna börjar fladdra. Byta jobb? är jag redo för det? vill jag? vågar jag? har ju inte fått det, så ska sluta ta ut nånting i förväg och gå dit och se vad det är. *försöker intala mig själv*

• porchez

Stor kram till Oms! Har två kollegor med tonårsdöttrar som berättar alla möjliga historier om vad de gör och säger! man blir alldeles matt, all heder åt tonårsföräldrar!

• porchez

pratade precis med min bästis som jobbar på en resebyrå! Hon var helt slut, hade jobbat hela helgen och bara kunnat svara i telefon och säga att de inte hade några besked

Usch och fy vad lite aska ställer till med, känns som hela världen står på näsan helt plötsligt. Tänk vad sårbara vi är! Bara hoppas det inte håller i sig länge till...

• porchez

AM - har du hört nånting mer från jobbet du sökt? De ringde dig igår läste jag, men har ni fått kontakt idag istället?

• porchez

MSW - men vad roligt! Tänk vad glad man kan bli av lite uppskattning modigt gjort av killen, mer sånt Tack!

• porchez

men vad roligt ändå, kanske är en liten jobb-våg på ingång över tråden nån mer som vill hänga på? -nej då jag tar inte alls ut nån i förskott

måste rota fram mina betyg och intyg nu...

Nästa panik, vad ska man ha på sig?!?

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge