• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

fastnade framför "dating in the dark" vilket skämsprogram! Super jobbigt att kolla på, trodde inte att det skulle vara bra heller, men något mer pinsamt i TV väg har jag nog aldrig sett

• porchez

koko - haha I know, man tar vad får vid en separation Exet var väldigt snabb med att erbjuda mig TVn, den gamla såklart!
    Sen kan jag säga att det är OMÖJLIGT att hitta snygga TVbänkar som passar till tjockTV...

Nu ser jag ju inte riktigt ur så där varje dag har ingen egen sminkös som ordnar till mig varje morgon

• porchez

Fru E skrev 2010-03-16 20:30:27 följande:

Porchez-jag såg förra gången med och den var liiiiiiiite bättre än den här, men japp pinsamt hur vissa beter sig
    Jag hade ju trott att syftet med programmet var att utseendet INTE har någon betydelse, men det är ju verkligen tvärtom! Mer utseende och ytliga människor får man leta efter *skakar oförstående på huvudet*
  • porchez

god natt på er!

Själv håller jag mig vaken till min nya favorit serie, Cougar Town!

• porchez

tittar in för att hälsa att jag lever

haft en fantastisk helg i Sälen! Men det känns nu efteråt, lite sömn och ont och blåmärken överallt efter X antal kvaddar i backen men en sak är säkert, jag ska lära mig och snowboard på riktigt! Synd att det är så kort tid kvar av säsongen, lär bli hårdkörning nästa vinter...

Men är riktigt trött, massor att jobba ifatt på jobbet efter bara två dagars ledighet... Så jag har bara skummat igenom och läst ikapp.

Stort GRATTIS till vänner! och till PB.

Spännande hos EA och snaily nu, håller som jag redan sagt varenda utstående del på min kropp som jag kan

Övriga -kram på er!

• porchez

Just det, vill bara berömma dig AM! Stort av dig att maila ex-frugan. Hoppas hon svarar snart, men om inte, så är det ju bara pinsamt av henne!!!

• porchez

Tinga - en dag med moln men uppehåll, en med regn, en med strålande sol och 5grader varmt och sista dagen kraftigt snöfall! Så vi hann nog med alla slags väder

• porchez

Gratti Grattis Grattis Snaily!!! Blev helt tårögd igår när jag läste är det inte helt fantastiskt vad man kan göra nu för tiden?? är så otroligt glad för din skull!!!!

och hörni? Det är FREEEDAAAAGG!!!!!!!!!!!!!
    Kanske lite tidigt för att korka upp skumpan, men skaka lite rumpan kan man väl alltid göra *skaka vänster, skaka höger, snurrar runt och trippar ut igen*

• porchez

EA -stor kram till dig, finner inga ord och jag förstår inte hur det känns! Men kom in hit och gråt ut när du vill! Vi finns alla här, både erfarna IVF:are och inte...

PB - otäckt att du mår så dåligt, men jag tycker du ska höra av dig till kliniken oavsett om det är början på att bli sjuk eller inte. Bättre ett samtal för mycket än för lite... Hoppas du blir bättre snart.

BS- vad skönt det låter att åka till "våren" Hur länge ska ni vara på Öland? blir det över påsk? Leka ute, måste vara skönt både för dig, Iris och katterna

• porchez

Vickan - åker ni till shoppingcentret i staden där solen alltid skiner? eller det som ligger nära mig? Hoppas du hittar nåt fint!

Nu tycker jag AM får komma in och berätta hur det gick igår? Vill ju höra allt! Från vad hon hade på sig till hur det gick med exet samt om kvällen var trevlig i övrigt

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge