• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

mugglan - stor kram till dig, förstår det som att du har det jobbigt just nu. känns det bra att lämna tråden för ett tag så gör det! Trots att vi kommer sakna dig så hoppas jag du vet att den alltid finns här. Och att det är okej att vara obalanserad här, här om någonstans får man dela med sig utav ALLT! Kram till dig och ta hand om dig...

Cicci - tråkigt med dödsfall, beklagar sorgen.

Frullan - som jag sagt så har jag bara smygläst "dig" i tråden tidigare, men jag tycker man känner på dina inlägg nu att du är så positivt inställd och ja jag tycker att du verkar må mycket bättre! hoppas terapin kommer hjälpa dig mot alla hjärnspöken och kul att ni vill satsa på en "trea"

ego - har precis kommit hem från frisören, lite blondare, men inte så mycket som jag ville, får bli fler slingor till nästa ggn. Men så har jag klippt mig, rejält kort och rufsigtuppe på huvudet sen längre i nacke och längsidorna, sen hel lugg. Ja ni vet ju inte hur det såg ut innan, men det är en stor förändring och det känns så SKÖNT! ävenom jag tror jag kommer dra luggen åt sidan ganska snart igen...

• porchez

fler dödsfall. beklagar Frullan!

Sveriges värsta bilförare, klarar jag bara inte av att se på. tycker det är skrämmande och hemskt att dessa folk kan ha fått körkort och att det här blir okej att köra dåligt och det skrattas bort! Men jag har bara sett trailern för programmet så det kanske inte är det de går ut på egentligen

• porchez

Jag förstår dig rätt, ibland så kan dödsfall vara rätt i tiden...

Fick precis ett sms från en kille som jag dejtade för ca ett år sedan (och inte träffat sen dess), det stod endast: film? Var nära att skicka tillbaka och fråga varför han inte skrev: kn*lla? på en gång, för jag antar det var det han ville
    Men jag tackade artig som jag är nej och ljög och sa att jag var upptagen

• porchez

just det skulle precis fråga dig muffins, vad jobbar du med? du behöver inte ange exakt kanske men hinta om vilken bransch?

• porchez

anledningen till att jag skrev det där om smset, men som jag glömde att skriva var att jag skrattade gott åt frullans pippa förslag till maken. och drog paralleller, då jag kunde se den här killen besvikna min när jag tackade nej till "filmen" ikväll

• porchez

liten - vad spännande nu är det snart dags!!

Lappis - dreglar nästan vid datorn när du pratar mat, själv ska jag äta blodpudding ikväll, men festar till den med ett glas vin till

läste innan träningen ni när jag kommer hem minns jag inte alls vad jag skulle kommentera, som vanligt

Ha en trevlig helg allihopa, själv ska jag till Relax-avdelningen på badhuset här hela dagen imorgon, jag och två par till, hoppas det blir kul ändå

• porchez

här är en till som gillar vildsvin, mormors köttbullar på julafton var bland de godaste jag ätit, där hade hon blandat den färs hon hade: nöt,gris, älg och vildsvin!

AM - dina små historier om Livia påminner om min jobbarkompis dotter som är drygt 2 år, hon tycker det är roligaste med det där lilla rullbandet att åka UPP på i barnbacken

Kängu - kul att du tittar in ibland

BS stor stärkande kram till dig, och hoppas allt kommer gå bra med Astrid, att hon går upp i vikt nu när hon mår bättre och att Iris snart kan återvända till dagis!

• porchez

AM - haha, ja det kanske är svårt, kan bli en ny bild om jag lyckats få ihop någon bra, bara för att ni inte ska tro att jag ser ut som en galning

• porchez

tittar in för att se om Liten är kvar hemma, håller tummarna var hon än är, nu måste det vara nära

• porchez

Muffins - har du tillfällighet så åk! Själv älskar jag att ta minisemestrar, bara lite miljöombyte för en helg. Själv har jag inte hunnit tänka så långt som påsk, blir en helg till sälen först =) Men nog bra att vara inställd på det som AM säger, mycket kan bara stängt, så det beror ju på vad man vill göra..

Jag tycker mycket om påsken, man är långledig och en stor helg utan krav. Jul och midsommar och annat är det så mycket man "ska" göra. Även om jag ÄLSKAR dessa högtider också, men påsk så är man bara ledig!

Själv håller jag på och bakar matbröd just nu, blev inspirerad av ert baksnack här. Så nu har jag dessa:

www.dn.se/mat-dryck/recept/matbrod-med-aprikos-och-notter-1.135077

och sorts bröd till på jäsning!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge