Vi fortsätter blanda och ge
mugglan - stor kram till dig, förstår det som att du har det jobbigt just nu. känns det bra att lämna tråden för ett tag så gör det! Trots att vi kommer sakna dig så hoppas jag du vet att den alltid finns här. Och att det är okej att vara obalanserad här, här om någonstans får man dela med sig utav ALLT! Kram till dig och ta hand om dig...
Cicci - tråkigt med dödsfall, beklagar sorgen.
Frullan - som jag sagt så har jag bara smygläst "dig" i tråden tidigare, men jag tycker man känner på dina inlägg nu att du är så positivt inställd och ja jag tycker att du verkar må mycket bättre! hoppas terapin kommer hjälpa dig mot alla hjärnspöken och kul att ni vill satsa på en "trea"
ego - har precis kommit hem från frisören, lite blondare, men inte så mycket som jag ville, får bli fler slingor till nästa ggn. Men så har jag klippt mig, rejält kort och rufsigtuppe på huvudet sen längre i nacke och längsidorna, sen hel lugg. Ja ni vet ju inte hur det såg ut innan, men det är en stor förändring och det känns så SKÖNT! ävenom jag tror jag kommer dra luggen åt sidan ganska snart igen...