Muffinstönt - då bildar vi klubb, jag fastnade också i en snödriva imorse. Efter begravningen igår fick jag sova över hos min bror, var inte ett dugg sugen på att sätta mig själv hemma. Eftersom jag skulle träna kl 10 i morse fick jag då låna en bil för att ta mig in till stan (han bor på landet) åkte väl ca tio meter utan för huset innan jag fastnade rakt i en snödriva, kom in loss för egen maskin. Fick ringa och väcka brorsan, som kom ut men fick gå och låna grannens traktor för att dra mig loss.
Väl hemma sen, möte jag upp en kompis för att gå till gymmet, vilket bara det var en pers, ingenting var skottat än och snön piskade i ansiktet, när vi väl kom fram var vårt pass insällt!! skrattretande, men vi hoppade in på spinning istället och det gick över förväntan, har inte kört på över ett år, och då körde jag endast 30min pass. Är nog mer vältränad än vad jag tror
Sen efter det har dagen gott i matens tecken, mamma bjöd på mat och vi fick kroppkakor, en favorit sen barnsben. Nu ikväll har jag varit ute och ätit med några vänner!
MSW - roligt med bättre värden!
Vickan- kul att du tittar in här från BB, har hört mycket gott om hålans BB tidigare!