• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

Fru E - tror det kommer gå jätte bra, håller tummarna för fult just nu! även åt snaliy och PB och alla era andra!

Ja nennes mage vill vi alla få se nu!

• porchez

har bara fönster åt norr och ett stort högt hus mittemot, så jag har typ ingen sol alls här.. Så jag tror knappt det skulle funka, men jag brukar iaf odla lite groddar i en burk

• porchez

och jag ska inte ta upp mer plats här, sängen väntar!

Natti på er!

• porchez

hejja oupsie! Hoppas du får nåt av alla de jobb du söker, är di alltså beredd på att flytta för ett jobb? Du är isf välkommen till vårt län, jag trivs alldeles ypperligt här!

Just det välkommen Cuddly! Jag bor nånstans mellan Göteborg och Stockholm

Måste även instämma om att fräknar är vårtecken, men jag har ju inte ens fått det än

Nej nu måste jag till jobbet, farligt att starta datorn innan man ska iväg, fastnar så lätt

• porchez
    viktualia skrev 2010-03-16 18:10:12 följande:
    lät riktigt najs!!! själv är jag nöjd över att jag hoppade över MAX som lunchmat idag.. för japp.. jag har promenadavstånd till detta trevliga snabbmatställe! senast åt jag falafel där - riktigt gott!!
    hur blev det i din håla, öppnade MAX bredvid McD?
  • porchez

ååå vad spännande det är i tråden just nu!!

Grattis Nenne till "livet" i magen!

PB, Snaily och FruE håller tummar så det knakar i leder och knogarna vitnar!!!

• porchez

nu har jag valt ut en bild från i lördags och mailat till Telis, skickade även med några bilder på mitt lilla hem. Ni andra har ju lagt ut så fina bilder, så jag ville också vara med

• porchez

Fru E skrev 2010-03-16 19:25:03 följande:

Porchez-jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    men ha inga förväntningar nu! Jag är inte modellsnygg bara för att en proffsfotograf har tagit korten...
  • porchez

*rodnar* tack tack

AM - jag bara fastnade för det tyget! och har utgått från det till hela inredningen sen kärlek vid första ögonkastet kan man säga kul att du också gillade det!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge