Vi fortsätter blanda och ge
Fru E - tror det kommer gå jätte bra, håller tummarna för fult just nu! även åt snaliy och PB och alla era andra!
Ja nennes mage vill vi alla få se nu!
Fru E - tror det kommer gå jätte bra, håller tummarna för fult just nu! även åt snaliy och PB och alla era andra!
Ja nennes mage vill vi alla få se nu!
har bara fönster åt norr och ett stort högt hus mittemot, så jag har typ ingen sol alls här.. Så jag tror knappt det skulle funka, men jag brukar iaf odla lite groddar i en burk
och jag ska inte ta upp mer plats här, sängen väntar!
Natti på er!
hejja oupsie! Hoppas du får nåt av alla de jobb du söker, är di alltså beredd på att flytta för ett jobb? Du är isf välkommen till vårt län, jag trivs alldeles ypperligt här!
Just det välkommen Cuddly! Jag bor nånstans mellan Göteborg och Stockholm
Måste även instämma om att fräknar är vårtecken, men jag har ju inte ens fått det än
Nej nu måste jag till jobbet, farligt att starta datorn innan man ska iväg, fastnar så lätt
ååå vad spännande det är i tråden just nu!!
Grattis Nenne till "livet" i magen!
PB, Snaily och FruE håller tummar så det knakar i leder och knogarna vitnar!!!
nu har jag valt ut en bild från i lördags och mailat till Telis, skickade även med några bilder på mitt lilla hem. Ni andra har ju lagt ut så fina bilder, så jag ville också vara med
Fru E skrev 2010-03-16 19:25:03 följande:
haha ja då så :-P
*rodnar* tack tack
AM - jag bara fastnade för det tyget! och har utgått från det till hela inredningen sen kärlek vid första ögonkastet kan man säga kul att du också gillade det!