• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

skönt att höra att jag inte överreagerar. Jag tar alltid åt mig allting, och tror det är mitt fel. Här kan vi snacka kvinnogrej, så skulle en man aldrig tänka.

Ska träffa henne jag står närmast ikväll, får se om jag tar upp det, vore skönt att göra det direkt för att få det ut världen. Men kan lika gärna vara tyst för att jag inte vill förstöra feststämningen.. Får se, målet är iaf att jag ska ha en riktigt rolig kväll, men gott vin, drinkar och massor av dans på krogen, och ramla hem sent, glad och nöjd

Trevlig kväll till er alla!

• porchez
    Telis skrev 2010-02-28 19:15:12 följande:
    Jag med! Lycka till på VUL imorgon!
    Jag hade också namnsdag igår, har vi fler gemensamma namn
  • porchez

Ore - ledsamt med kollegan, beklagar!

Jag fick en bra kväll i lördags, trotts att jag aldrig tog upp det med min vän, jag fegade ur helt enkelt Men är ändå glad, tror jag har nånting på gång med världen goaste kille eller vi får se, för jag är samtidigt jäkligt sne på honom för att han aldrig kan visa/ge mig nånting... Vågar inte släppa efter med mina känslor riktigt än, men det kan kanske bli nånting bra av det här... *vågar inte hoppas* **vill inte bli sviken/ledsen**

Frullan - vill knappt kommentera nånting, det känns som jag klampar in på känsligt område då jag inte "känner" dig alls, var bara en smygläsare när du var inne aktivt här, men stor Kram till dig. Det är starkt att komma till hjälp och att acceptera och ta emot den, hoppas allt kommer klarna och lösa sig så småningom!
    Beklagar verkligen allt med katten, förstår att det måste vara jätte tomt och hemskt!

• porchez

Frullan - jo visst är det roligt/spännande... Får bara se vart det leder...

Vet inte om jag kommer prata med henne senare, känns som det blir konstigt att ta upp det nu, efter så lång tid. Men kommer tillfälle upp kommer jag absolut att göra det!

Nu, tandläkaren!

• porchez

åå en symaskin vill jag också ha! men det får nog bli när jag flyttat till nåt större, här finns det inte plats, och så har jag mamma(s) på nära håll, så de funkar bra det med!
    Har faktiskt varit på IKEA idag och letat tyg för att sy köksgardiner, kom tyvärr hem utan tyg, men med ramar så nu ska jag framkalla semesterbilder och rama in!

bebis tider och mat, vet jag inte mycket om så jag trillar ut till köket och letar reda på nåt att äta istället

• porchez

Snork - Grattis till RUL och en liten tjej! och det viktigaste, att allt såg bra ut!

Desperate är ingeting jag fastnat för, så nu sitter jag bara och låter tiden gå, väntar på att Cougar Town ska börja, såg ett par avsnitt av serien på flyget och älskade serien, sen kom det som en glad överraskning när jag kom hem att femman köpt in serien!

MSW - tråkigt med bitmärken, hoppas det var en engångsgrej och att det inte händer igen.

Kastar ut en fråga, någon som har en bra tips på hemsida att framkalla foton ifrån? Jag brukade beställa från ifolor men där kan man inte välja vilken storlek man vill på bilderna. Jag behöver framkalla i storlek 13x18, är det ett udda mått? Är helt novis i detta ämne...

• porchez

Vickan - kan inte låta bra att skratta, det är inte ofta man får höra om rastlösa nyblivna mödrar

• porchez

Känner att jag glömt att skriva nåt om BS och Astrid. Nån som vet nånting?? Blir verkligen tomt här i tråden utan BS!

• porchez

Stor Kram till dig BS, hoppas lilla Astrid kryar på sig snart.

känns som det varit lugnt här inne idag, men kan bero på att jag var inne en sväng från jobbet idag, har haft jätte lite att göra, ovant då det har gått i ett sen tidigt i höstas :-O

ska nu gå in på Crimson och kolla, det verkar vara en favorit.

PB tråkig start på dagen, aldrig kul att bråka, men skönt att det löst sig... Själv har jag ett hemskt morgonhumör, det är nog ända ggn jag tycker det är skönt att bo själv, på vardagsmorgonen! I min familj när jag var liten, sa vi endast godmorgon och hej då, då hela familjen hade lika dåligt morgonhumör, så vi visste att det var lugnast så

• porchez

att jag aldrig lär mig ska det ju vara

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge