Martinaa, säg bara till så får du låna den om du vill. Tror den är i stl 110 om jag inte minns fel, och champagne. Hittar du inget annat så hojta bara.
Ang fotograf, hmmm... Vi var ju sena till vigseln :O 15 min sent dök vi upp... Jag tyckte att det var lagom att vara klar hos frissan kl 12. Men så lyckades sonen snubbla på mattan och slå upp huvudet på soffbordet så den stora jakten på öppet apotek inleddes och sambon (haha, mannen? inte då ännu iof) var sen. Vi skulle ju äta lunch också och han hade inte duschat och rakat sig än. Så det slutade med att jag stod och hade glömt sätta på mig den gördeln som skulle hålla in maggen lite snyggt och hade ingen tid att fixa det, påklädd och klar 15-20 min innan vigseln som var 2 mil bort. Lillebror pekade och fixade med bilderna så fort han kunde och det tog väl max 10 min innan vigseln att fota Fast han var ju med under påklädning och sånt då. Sen tog vi lite bilder efter vigseln också, kanske 15 min. Jaaaa, skulle nog ha lagt lite mer tid på att bli klädd och fotas än jag gjorde, vi stressade som tokar! Men mellan vigseln och brudskålen hade vi bättre med tid, hann tom gå på toa och hälla i mig ett glas champagne, en korg väntade på oss i bilen med kärlek och energi (ordet kärlek utsågat ur trä att hänga på väggen och så praliner, kakor och champagne).
Ja, så lägg bra med tid så ni slipper stressa som jag Men jag var rätt lugn ändå. Vi ringde och sa att vi var sena och ingen verkade ta illa upp. Prästen berättade om ett par han hade vigt som var 45 min sena utan att ringa och meddela det till nån. Det var ju mindre snällt :)