• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • nennesjuttioåtta

två nya fågelungar vid sängen inatt. Mysig katt vi har. 

• Lapinette

Japp idag åker vi upp i bergen från Italien till Slovenien. Ska stanna i en liten alpby i 4 nätter. Det blir att vandra, bada i sjöar och se omgivningen. Venedig har varit härligt men 2 dagar i denna hetta kändes precis lagom.

• nennesjuttioåtta

Låter ju hur härligt som helst! Saknar verkligen att vandra, det är meditation!

• nennesjuttioåtta

Piggelin förresten, ingen fara! Erbjudandet står kvar!  

• Lapinette

Så ert husdjur tycker ni ska ha flera husdjur! Nej, nu är det frukost som gäller och sen drar vi. Ha det så bra!

• nennesjuttioåtta

Rätt irriterande också att P4 har fågelljud på morgonen som nån jävla jingel. Har vi inte hört det tillräckligt redan?!?! Döda!

• nennesjuttioåtta

Ha det så bra ni med! KRAM!

• Oms

Nenne - gravidtrosor, ja det kan vara bra i de fall man har ont i magen pga barnets läge, förvärkar, foglossningar i ljumksne osv, de ger då ett stöd åt magen. jag hade ett par gravidtrosor med Mathilda och de användes när jag hade kjol eller klänning osm inte höll om magen ordentligt -annars körde jag på m de vanliga

PB - men vad är det med er bil som älskar att bråka med er? sa du att ni hade en audi? när de fungerar går de ju som en klocka men när de är trasiga är de sjukt dyra at laga, har en väninna vars 4 år gamla audi A6 helt plötsligt fick motorhaveri, det var ngn rem i motorn ( ej kamrem) som gick sönder och slog sönder hela motorn och nu kostar det 45.000kr att laga... förra året var det kamremmen som inte ville vara med längre och sen har de byt vindruta, katalysator samt  och elfel på fönsterhissarna som det var fel på... så här blri det ingen audi

Oupsie - helt galet dyrt att boka om er resa! förstår om det känns trist!

• Oms

Snaily - skönt att RUL såg bra ut!

Lappis - låter ju så härligt, jag vill också åka och uppleva saker!

Tinga - ha en underbar semester! Normandie är ju inte helt fel det heller...

Snorkis - håll ut, snart är det dags!

Andbeyond - välkommen hit du med - snart är väl hela er tråd här va?

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen