• Martinaa

JUNI 2010 del 5

Ibland går tiden fort. Så fort att man inte hänger med. Som nu till exempel. Förra tråden har redan blivit för gammal, så nu är det dags för en ny tråd för oss juni-brudar 2010! Och tänk, när den här tråden stänger, då är vi alla här GIFTA! {#lang_emotions_laughing}

Häng med, gamla som nya juni-brudar och diskutera, tipsa, peppa och älta tillsammans! Jag vill se listan växa nu, så är du ny är bara att hoppa in i diskussionen! Och nu hoppas jag på massa liv här inne, inget inlägg är för litet, konstigt, pinsamt eller för obetydligt för att postas här. Och det finns inget "OT", här pratar vi om sånt som inte nödvändigtvis har med bröllopet att göra också! {#lang_emotions_smile}

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/juni.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Okej, då kör vi! {#lang_emotions_cool}

• Svar på tråden JUNI 2010 del 5
  • Loveyoutoo

Åh, nu har vi lite idétorka! Vi ska inte dansa vals på bröllopsfesten, men skulle vilja dansa en tryckare. Vi har ingen låt som är "vår". Vore tacksam för tips på fina lugna låtar, som skulle passa till detta! {#lang_emotions_smile}

• miaik

Vi har en sida där det står

Tack vare Mia har Magnus:

Tack vare Magnus har Mia:

Och så är det listor på roliga saker, har snott det från BT, kanske från Martinaa rentutav? {#lang_emotions_laughing}

• Converse

miaik, var har martinaa listorna? jag hittade ingen....

• Martinaa

Converse:
    På vår sistasida har vi skrivit:

Vårt varmaste tack tilll...
    Våra föräldrar: Ni har varit ovärderliga under all planering och ett tacksamt ekonomiskt stöd

Namn + namn: Vårt fantastiska värdpar!

Namn + namn: Våra söta brudnäbbar

Brorsans namn: Dagens duktiga fotograf

Tre olika kompispar (namn) samt brudens bröder med fruar: För alla idéer vi snott från era bröllopshäften till vårt ;)

Alla som varit en del av vår dag idag: Det är gästen som gör festen! Tack alla som kom och firade med oss och gjorde vår bröllopsdag till ett minne för livet.

LoveYouToo:
    Åsa Jinders "Av längtan till dig" är hur fin som helst. Den hade ett kompispar förra året så tyvärr kan inte vi ha den.

Miaik:
    Den idén kom faktiskt (tyvärr ) inte från mig utan från LinaDesign tror jag hon heter. Den är riktigt skoj. Nästan så jag funderar på att byta ut en sida mot det istället.

• Converse

någon som har tips på någon glad kärlekslåt eller med mer drag än de vanliga snyftarna? vill ha till utgångsmusik....

martinaa: TACK det var ju super!

har du tips på någon bruden om brudgummen också eller nåt annat som handlar om oss som är brudpar?

• Martinaa

<!-- /* Teckensnittsdefinitioner */ @font-face {font-family:"Blackadder ITC"; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:decorative; mso-font-pitch:variable; panose-1:4 2 5 5 5 16 7 2 13 2; mso-font-signature:3 0 0 0 536870913 0;} @font-face {font-family:"Times New Roman"; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; panose-1:2 2 6 3 5 4 5 2 3 4; mso-font-signature:31367 -2147483648 8 0 1073742335 -65536;} /* Formatmallsdefinitioner */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; text-indent:0pt; margin-left:0pt; margin-right:0pt; margin-top:0pt; margin-bottom:0pt; text-align:left; font-family:"Times New Roman"; mso-default-font-family:"Times New Roman"; mso-ascii-font-family:"Times New Roman"; mso-latin-font-family:"Times New Roman"; mso-greek-font-family:"Times New Roman"; mso-cyrillic-font-family:"Times New Roman"; mso-armenian-font-family:Sylfaen; mso-hebrew-font-family:"Times New Roman"; mso-arabic-font-family:"Times New Roman"; mso-devanagari-font-family:Mangal; mso-bengali-font-family:Vrinda; mso-gurmukhi-font-family:Raavi; mso-oriya-font-family:Sandnya; mso-tamil-font-family:Latha; mso-telugu-font-family:Gautami; mso-kannada-font-family:Tunga; mso-malayalam-font-family:Kartika; mso-thai-font-family:"Angsana New"; mso-georgian-font-family:Sylfaen; mso-hangul-font-family:Batang; mso-kana-font-family:"MS Mincho"; mso-bopomofo-font-family:PMingLiU; mso-han-font-family:SimSun; mso-halfwidthkana-font-family:"MS Mincho"; mso-syriac-font-family:"Estrangelo Edessa"; mso-thaana-font-family:"MV Boli"; mso-latinext-font-family:"Times New Roman"; font-size:10.0pt; color:black; mso-font-kerning:14.0pt; mso-char-tracking:100%; mso-font-width:100%;} p.MsoBodyText, li.MsoBodyText, div.MsoBodyText {mso-style-parent:""; text-indent:0pt; margin-left:0pt; margin-right:0pt; margin-top:0pt; margin-bottom:6.0pt; line-height:119%; text-align:center; font-family:"Times New Roman"; mso-default-font-family:"Times New Roman"; mso-ascii-font-family:"Times New Roman"; mso-latin-font-family:"Times New Roman"; mso-greek-font-family:"Times New Roman"; mso-cyrillic-font-family:"Times New Roman"; mso-armenian-font-family:Sylfaen; mso-hebrew-font-family:"Times New Roman"; mso-arabic-font-family:"Times New Roman"; mso-devanagari-font-family:Mangal; mso-bengali-font-family:Vrinda; mso-gurmukhi-font-family:Raavi; mso-oriya-font-family:Sandnya; mso-tamil-font-family:Latha; mso-telugu-font-family:Gautami; mso-kannada-font-family:Tunga; mso-malayalam-font-family:Kartika; mso-thai-font-family:"Angsana New"; mso-georgian-font-family:Sylfaen; mso-hangul-font-family:Batang; mso-kana-font-family:"MS Mincho"; mso-bopomofo-font-family:PMingLiU; mso-han-font-family:SimSun; mso-halfwidthkana-font-family:"MS Mincho"; mso-syriac-font-family:"Estrangelo Edessa"; mso-thaana-font-family:"MV Boli"; mso-latinext-font-family:"Times New Roman"; font-size:30.0pt; color:black; mso-font-kerning:14.0pt; mso-char-tracking:100%; mso-font-width:100%;} ol {margin-top:0in; margin-bottom:0in; margin-left:.25in;} ul {margin-top:0in; margin-bottom:0in; margin-left:.25in;} @page {mso-hyphenate:auto;} -->

Vi har:

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:536871559 0 0 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} p.MsoBodyText, li.MsoBodyText, div.MsoBodyText {mso-margin-top-alt:auto; margin-right:0cm; mso-margin-bottom-alt:auto; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Det första du lade märke till hos XX:
    Det du föll för:
    När visste du att det var ni två:
    Hans/hennes finaste kroppsdel:
    H*n är som snyggast när h*n:
    Godaste maträtten h*n lagar:
    Beskriv honom/henne med tre ord: 

• miaik

Men du skulle ha tagit åt dig äran Martinaa {#lang_emotions_tongue_out}

Den roligaste jag har är.
    tack vare Magnus så har Mia:
    -En snarkande strandad val intill sig i sängen när hon sover.

Detta pga att han snarkar och alltid har täcket uppdraget hela vägen så att kroppen bara ser ut som sen stor klump.. haha! Gissar att gästerna kommer att få sig ett gott skratt!

• Martinaa

OJ, va hände med mitt inlägg?? Blev väl så för att jag kopierade in texten, sorry!

Miaik:

Haha, ja de skulle jag kanske... :P

• Martinaa

Måste fråga er en sak. Ska/har era män göra något åt sina naglar, eller har de redan fina? Min blivande är notorisk nagelbitare och jag synade dem ikväll och herregud så de såg ut! :P Jag vill att han ska ha fina händer också då de kommer bli fotograferade med, men han är inte så pigg på att gå och fixa en "mansmanikyr".

Vad har era män fixat överhuvudtaget??

• yatzy86

Naglar oj de har jag inte ens tänkt på, inte till J. Får se till så han kanske smörjer händerna 3 ggr om dagen nu de sista 2 veckorna. Haha :)

Idag ska han få sin svensexa!! :) Ska snart lura iväg honom så ska de haffa honom där :) Enda problemet med hela svensexan är väl att bestman har bjudit en av gästerna som inte ens svarat på OSA ännu. Varken jag eller J tycker väl att han borde få vara med på svensexan men men. lite tråkigt men alla är vi olika. ^^

Svar på tråden JUNI 2010 del 5