• Martinaa

JUNI 2010 del 5

Ibland går tiden fort. Så fort att man inte hänger med. Som nu till exempel. Förra tråden har redan blivit för gammal, så nu är det dags för en ny tråd för oss juni-brudar 2010! Och tänk, när den här tråden stänger, då är vi alla här GIFTA! {#lang_emotions_laughing}

Häng med, gamla som nya juni-brudar och diskutera, tipsa, peppa och älta tillsammans! Jag vill se listan växa nu, så är du ny är bara att hoppa in i diskussionen! Och nu hoppas jag på massa liv här inne, inget inlägg är för litet, konstigt, pinsamt eller för obetydligt för att postas här. Och det finns inget "OT", här pratar vi om sånt som inte nödvändigtvis har med bröllopet att göra också! {#lang_emotions_smile}

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/juni.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Okej, då kör vi! {#lang_emotions_cool}

• Svar på tråden JUNI 2010 del 5
  • Martinaa

Nu har vi smakat ytterligare ett tårtprov efter att jag "dissat" de andra vi fått, och TUR var väl det för min gud va god den va vi fick hem idag!!! Vi var båda rungande överens om att det här var "the" tårta för oss! Sååå god! Ännu en sak att slippa oroa sig över då! :)

• Skogshuggarbrud

Jaha tjejer, är ni redo inför en ev möhippa i helgen?

Jag känner de på mig att de är imorgon de smäller! :P

Helt otroligt så kort tid det är kvar innan det är vår tur!

Trevlig helg!

• Martinaa

Hehe, jag är lugn som ett korvspa (?). Fick ju min för två veckor sedan, men däremot är det mannens tur imorgon. Har packat ihop lite kläder och sånt till honom som hans bror och tillika vår värd ska hämta lite senare. Vi får hoppas han inte märker att hans hårvax är borta ikväll...!

Nu har jag scrappat två tack-kort till våra sångerskor. Ska slå in deras presenter också. Så ska jag vika klart de sista favour-askarna som visst inte var klara.

Imorgon blir det shoppingrunda när "maken" ändå är borta hela dagen, o så lite tjejkväll på kvällen! :)

• Bettertogether

Jag har ju också redan fått min förra helgen, så här är det också lugnt! ;) Jag ska vika programblad hela kvällen! :)

• April 99

nu har jag läst igenom de som sagt "sen sist", lite "aktion" är det här inne trots allt :)

själv fick jag en riktig kalldusch i onsdags: Vår fotograf/tillika gäst kommer inte. PANIK! jag är så förbannad på honom.
    Det har tagit slut med hans tjej, varit tillsammans med ca 1½år,  så han "känner inte för det" (dvs åka ca 90 mil ner till oss för att fota vårat bröllop, som vi har bokat och bestämt med honom sedan förra sommar o skulle fått betalt en del för) nästan det värsta är att vi fick reda på det när min sambo kontaktade honom, 2 ½ vecka innan bröllopet, inte att han kontaktade oss. fantastiskt! kan tillägga att han är riktigt bortskämd av sina föräldrar och fortfarande fast han är typ 24. hade nästan väntat mig det, men varje gång vi kollat har de varit allt i sin ordning tills nu när jag trodde det var lugnt. 2 veckor kvar! jippi eller?
    men vi har iaf en back up, som aldrig fotat bröllop som åtminstonde är fotointresserad o har mer än en vanlig digitalkamera och på 3 håll (2 arbetskamrater o en svägersta med fotokonstakter) är fiskekrokarna ute-hoppas på napp!
    Men de kommer inte bli lika bra tyvärr. "gästen" skulle ju fotat allt, bröllopsbilderna, vigseln, allt på festen, gruppbilder osv. nu blir de väl bara bröllopsbilderna, förutom back up:en som är med på vigseln också. fy vad ledsen o besviken jag är...men men*suck*

imorgon ska jag iallafall få barnvakt och förhoppningsvis hinna klart med lite saker. två veckor är inte lång tid, har en hel del småpyssel framför mig...

• April 99

hoppas alla som blir hippade i helgen får det underbart!!!

• Martinaa

April99:
    Nä men fy vilken dålig stil!! Speciellt att inte höra av sig själv när det blir ändrade planer!! Håller tummarna för att ni hittar en ny tillräckligt duktig fotograf! Vart bor ni?

• Martinaa

Här sitter jag och är "gräsänka" för sambon har blivit bortrövad av grabbgänget han också. En otroligt snygg bild på honom finns på min blogg för den som vill se! martinaa.bloggworld.se/

Så nu har jag hela dagen för mig själv. Blir lite bröllopsshopping och pyssel och förhoppningsvis lite tjejkväll ikväll {#lang_emotions_smile}

• yatzy86

Haha :P Jimmy var gladiator igår :P

• Loveyoutoo

I helgen fick jag möhippa nr. 2 av mina arbetskamrater och jag är så glad för den! Vilket underbart väder!

Så fantastiskt kul för alla som gifter sig idag!! SOL SOL SOL!

Jag hann även med att köpa det sista av tre tårtfat idag efter att jag kom hem från mitt möhippe-SPA!

Imorgon ska jag in till stan och shoppa på Åhlens!

Sov gott Brudar!

Kram

Svar på tråden JUNI 2010 del 5