agtä3 skrev 2010-05-25 19:08:01 följande:
maliinka: AJdå, vad tråkigt! Kolla med de i mitt i city eller de på Bergvik, de borde väl ha öppet? Berätta om era hippor!
Mitt i city har stängt tyvärr, men Bergvik kan jag kolla upp! Tack för tips!
Bobods, tack för alla tips! Har tre ställen som jag ska återkomma till och det är Nova, På Håret och Fröken Röd. Alla andra (7) ställen jag ringde till igår hade stängt. Eller det har väl dessa ställen också, men har jag supertur så vill någon jobba en av de allra rödaste dagarna om året...
Kan snabbspola hippan Först så hämtade en tärna mig hemma, och sen åkte vi och mötte upp de andra i stadsträdgården där vi grillade och hade tipspromenad (frågor om mit liv). Sen åkte vi till Bomstad där de hade hyrt relaxavdelningen, superhärligt! Där fick jag även presenter. Sen blev det persikopaj på stranden innan vi åkte och spelade minigolf i Skoghall. Kvällen avslutades på den indiska restaurangen, mums! Är såå tacksam över mina underbara vänner som fixat och planerat allt detta När man tänker på sådant så spelar egentligen hår och smink inte så himla stor roll (fast lite )
agtä3 skrev 2010-05-25 19:08:01 följande:
maliinka: AJdå, vad tråkigt! Kolla med de i mitt i city eller de på Bergvik, de borde väl ha öppet? Berätta om era hippor!