scarborough81 skrev 2010-05-14 21:36:11 följande:
Låter riktigt gott!!Måste recensera våra tårtot sen, med bild och så..Usch.. tre veckor kommer inte jag kunna sova..kommer vara alla tankar som är i skallen...få ta något lugnande eller något, vill ju iaf vara utvilad på bröllopsdagen..
Jag har sömnsvårigheter varje vår/sommar typ när det är så ljust ute. Vaknar gärna allt ifrån fem på morgonen och framåt, och kan sedan ligga vaken utan att kunna somna om. Blev, bokstavligt talat, väldigt trött på det
så vi var och tittade på mörkläggningsgardiner, men hann aldrig köpa några. Nu sover jag lite bättre faktiskt, så vi får se om jag behöver gardiner eller ej. Har dock köpt ett paket Valerina Forte just in case
www.halsohuset.biz/product.do Sista nätterna kommer ju vara jobbiga...!
Är faktiskt lite glad idag för jag fick mens idag! Det betyder jag jag FÖRHOPPNINGSVIS kommer slippa det under bröllopet och de första nätterna som nygift under resan till Milano efteråt! Sedan jag började med mini-piller har jag väldigt oregelbunden cykel så jag vet aldrig när den kommer, men jag hoppas hoppas jag ska slippa den då nu! :)