• scarborough81

Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..

Tänkte vi skulle ha en nedräkning, tre veckor kvar... Hur mycket har ni kvar att göra?
    Vi börjar på att bli klara, bara pirriga inför fredagen då allt ska ställas iordning och för att det är dagen innan den riktiga doppardagen.. lol

• Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..
  • Martinaa
    DaisyMom skrev 2010-05-28 09:41:06 följande:
    Kan inte fatta att det bara är en vecka kvar imorgon! Jag ska gifta mig med min drömkille!!! Tjoohoo! Vaknar på nätterna ibland och kan inte somna om för att jag ligger och funderar på bröllopet och att allt ska klaffa, ifall det är något jag glömt eller så...   Jattefin bok! Jag är på jakt efter en fin gästbok, skulle hellst vilja pyssla ihop en själv, men det kanske är i senaste laget nu... Kanske tar en tur till panduro i helgen!
    brollopspyssel.blogg.se/2010/april/sa-gor-du-din-egen-gastbok.html

Hinner du inte fixa allt det (med att håla och binda ihop själv) kan man ju köpa en hyffsat neutral och klä om och göra fin på sitt eget sätt? :)

• April 99

det är roligt att pyssla! jag ska nu sätta mig o vika festprogram och lägga i saker till det jag kallar "barnpåsarna", lite små saker som kan hålla små busisar underhållna under middagen (russinpaket, liten pixibok, sugrör m.m.) måste lägga in de nu när min buse sover, annars vill han ha allt själv haha...lycka till med pysslet!

• Martinaa

Snyft, nu visar prognoserna regn och max 12ºC. För några dagar sedan var det över 20 grader och sol. Hoppas det hinner ändras tillbaka igen!

En vecka nu tjejer! :D

• DaisyMom

6 dagar och 20 timmar kvar för att vara exakt!

Har varit på panduro idag och shoppat lite till en gästbok, får se om jag kan få ihop nåt fint nu då...

• yatzy86

ojoj vad trött jag är. haha. I fredags var det möhippa som gällde. Allt var kanon!! Förutom att vi gjorde celler som i fångarna på fortet och att jag ramlade och är blåslagen över hela kroppen + skrapsår och bula på käken. haha. men jag hoppas det går bort till på lördag. iaf själva svullnaden blåa färgen går ju sminka över :)

Igår fick vi gjort klart alla vigselprogram och alla festprogram fast det strulade sig så jag fick nästan magsår. Men det känns skönt. Bara resten kvar nu :D

• scarborough81

6 dagar kvar!! Nu har man passerat the point of no return.. lol
    Längtar så efter att bli fru!! Hoppas bara jag hinner bli frisk..  har halsont o allmänt krasslig.. så typiskt.

Har handlat ännu mer till maten som vi ska göra själva... En stor bunke att blanda hememgjord potatissallad.. funderar även på att göra en pastasallad med varmrökt lax, ruccola och feta ost.. vad tror ni?

• soonAmrs

scarborough81 skrev 2010-05-30 10:18:24 följande:
    6 dagar kvar!! Nu har man passerat the point of no return.. lol Längtar så efter att bli fru!! Hoppas bara jag hinner bli frisk..  har halsont o allmänt krasslig.. så typiskt.Har handlat ännu mer till maten som vi ska göra själva... En stor bunke att blanda hememgjord potatissallad.. funderar även på att göra en pastasallad med varmrökt lax, ruccola och feta ost.. vad tror ni?

När jag är krasslig (ont i halsen etc.) så kör jag stenhårt med Esberitox. Brukar funka på både mig och min blivande! Vi måste ju hålla oss friska nu {#lang_emotions_smile} !

• Martinaa

Min värdinna ringde och ville ha lite körschema över dagen så jag satte mig och försökte skriva ihop ett nu. Jag ska prata med frisören och fotografen igen, men det är så svårt att veta hur lång tid saker och ting tar... vad tror ni om detta?

Kl. 8:30 Hos frisören
    Fixa hår och smink

Kl. 11:00 Äta
    Johan (m2b) tar bilen till sin frisör och sedan till feststället och ställer bilen där. Johan och vår värd (hans bror) möts på feststället, så kör brorsan tillbaka till stan.

Kl. 11:30 Påklädning
    Johan hämtar blommorna och kommer till min frisör.

Kl. 12:00 Till fotografen
    Andreas skjutsar oss till kyrkan. Vi möter upp fotografen, och näbbarna vid kyrkan och fotograferas. Vi åker med fotografen till fotostudion. De andra följer med?

Kl. 14:45
    Till kyrkan

Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..