• scarborough81

Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..

Tänkte vi skulle ha en nedräkning, tre veckor kvar... Hur mycket har ni kvar att göra?
    Vi börjar på att bli klara, bara pirriga inför fredagen då allt ska ställas iordning och för att det är dagen innan den riktiga doppardagen.. lol

• Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..
  • scarborough81

Nästa helg!!! Brudar nu är det dags!!! Fattar inte att det är nästa helg som vi alla ska stå brud... OMG.....Jag längtar.... Nästa vecka...låter så nära.... men det är det ju nu...

• yatzy86

Bestman tyckte han kunde ta bussen hem till oss efter han hade varit hämtat ut blommorna. Jag tyckte inte det var en lika bra idé haha.

• Martinaa
    yatzy86 skrev 2010-05-24 13:54:58 följande:
    Bestman tyckte han kunde ta bussen hem till oss efter han hade varit hämtat ut blommorna. Jag tyckte inte det var en lika bra idé haha.
    Hahaha! Ja se karlar!

Jag tog med min klänning till sambons faster för nån vecka sedan för att hon skulle sy upp den. Eftersom jag inte har något riktigt resefodral så har jag stoppat den i ett påslaken (tips för alla andra som saknar skydd till klänningen!). När klänningen var klar var ändå sambon i krokarna så han var snäll nog att hämta hem den. Han ringer när han är på väg hem och säger att "det fanns ju inget fodral till den så jag la den försiktigt i bilen"

Gissa om jag blev halvt tokig på honom! Fastern hade inte varit hemma då, utan bara hennes man, så så går det när två karlar ska ta hand om en brudklänning...! Nu gick det bra och klännigen klarade sig utan fläckar men jag var inte glad på honom då. En oljefläck på klänningen tre-fyra veckor innan bröllopet är inte vad man önskar sig...! {#lang_emotions_tongue_out}

11 dagar kvar...
  • scarborough81

Änt våra män riktiga stjärnor ibland...

Någon som är spänd inför nästa vecka?

• Martinaa
    scarborough81 skrev 2010-05-24 22:05:20 följande:
    Änt våra män riktiga stjärnor ibland...Någon som är spänd inför nästa vecka?
    Nä vaddå, vad händer då???
  • scarborough81

Martinaa skrev 2010-05-24 22:12:06 följande:
    Nä vaddå, vad händer då???

Ingen aning... Jag har för mig att det var något, men kan inte riktigt komma på vad det var... nja får väl se om jag kan komma på det, annars är det väl som det är... {#lang_emotions_cool}

DaisyMom skrev 2010-05-23 08:22:24 följande:
    Vad är det som hänt med din BM? Hoppas iaf att han blir bättre snart...   Ja, herrejösses, om två veckor vaknar man upp som fru!   Det går vattenkoppor på min sons dagisavdelning nu och han har inte haft det... håller tummarna att han inte ska få det lagom till den 5/6....

Min BM fick en komplikation efter sin operation.. han fick en sådan infektion i kroppen att det inte gick att mäta... det var så högt...fick ligga på antibiotikadropp.. men nu är han hemma och jag får pyssla om honom... älskar den mannen så väldigt..Man blir så rädd när det händer den man älskar något... sista man vill...

• Martinaa
    scarborough81 skrev 2010-05-24 22:27:50 följande:
      Min BM fick en komplikation efter sin operation.. han fick en sådan infektion i kroppen att det inte gick att mäta... det var så högt...fick ligga på antibiotikadropp.. men nu är han hemma och jag får pyssla om honom... älskar den mannen så väldigt..Man blir så rädd när det händer den man älskar något... sista man vill...
    Usch! Min bror hade något liknande för några år sedan och var riktigt illa däran också. Hade han inte varit i så bra hälsa i övrigt vill jag inte veta hur det hade slutat. Också skyhög infektion (minns inte siffrorna de sa, men det var waaaay up). Minns att jag skulle ringa honom på sjukhuset och hade inte en aning om hur illa det var då, och blev helt förskräckt när jag pratade med honom, kände knappt igen honom. Brast ut i gråt så fort jag lagt på luren.

Men han repade sig och mår alldeles prima nu, precis som din man kommer göra snart!

• DaisyMom

10 dagar kvar nu, tjejer!! Kan inte fatta att det snart är dags att bli fru! Ibland önskar jag att det var lite längre kvar så man fick planera lite till.. Nu står det på väderprognosen att det ska bli ösregn den femte.. buhu, jag hoppas att det hinner ändras, vill så gärna att vi ska kunna vara utomhus!!

scarborough81 skrev 2010-05-24 22:27:50 följande:
     Men usch och fy, hoppas verkligen att han kryar på sig!! Klart att det är jobbigt när någon man älskar så djupt blir dålig.. jag är hemma med min lille son idag, han är krasslig och det gör så ont i mig och jag önskar att jag kunde ta över sjukdomen så han kunde få må bra....
Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..