• scarborough81

Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..

Tänkte vi skulle ha en nedräkning, tre veckor kvar... Hur mycket har ni kvar att göra?
    Vi börjar på att bli klara, bara pirriga inför fredagen då allt ska ställas iordning och för att det är dagen innan den riktiga doppardagen.. lol

• Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..
  • yatzy86

Vi har nog inte så jätte mkt kvar att göra.

* klipp + färg gör jag på lördag, Jimmy likaså

* lördag gör vi även klart vigselprogram + festpgrogrammen.

* onsdag ska vi öva i kyrkan

* Jag ska inom bageriet och betala tårtan

* den stora bordsplaceringen ska göras klar

* Några samtal kvar att ringa

* Torsdag hämtar vi ut froackcoat och bestmans smoking + jag ska göra naglarna fina.

* Fredag är det brynplock och lämna dottern hos min mamma.

I morgon blir det möhippa. På tiden :P

• April 99

kvar att göra:

allt som ska förtäras + laga all maten/baka tårtorna

kopiera det sista till festprogrammen o binda ihop dem

hämta satinbanden på panduro och göra de sista servett/bordsplaceringskortsvikningarna

Sätta ihop påsarna som barnen ska få ist för festprogram

Köpa läppglans

hämta 30-årspresenten/morgongåvan till blivande mannen

fre 4 juni-duka och fira blivande mannen 30 årsdag!

lördag 5 juni-gifta mig!

sön 6 juni:äta hotell frukost o sen bara vara, njuta!. krama om familjemedlemmar som åker hem igen

mån 7 juni: bara vara, ledig umgås med min lilla familj, kanske vattenpalatset eller liseberg om vi orkar! :)

• DaisyMom

Är det fler som köpt morgongåva till sin BM och i så fall vad? Jag har inte ens tänkt på det, tror inte att han kommer att köpa nån till mig, är tveksam om han ens vet vad morgongåva är...

• April 99

anledningen till att jag fixat morgongåva är ju mest för att han även fyller 30 år, förväntar mig inget av honom. vet inte alls hur vanligt det är att ge annars, men jag kallar det både 30-årspresent och morgongåva, så får han allt i ett! :)

• Martinaa

Jag har köpt den här fyll-i-boken www.myheart.se/bocker/14-bok-en-karleksforklaring.html som jag håller på att fylla i och ska ge till min man dagen efter! :) Inget dyrt alls, men desto finare och personligare.

Hade tänkt göra en secret box, men det får bli efter bröllopet. Fick börja spara hår inför vaxningen dagen innan och är inte så sugen på att klä av mig framför kameran med hobbit-ben! ^^

• scarborough81

Vem är det som har nerver som spökar nu???

EN vecka kvar!!!

Gjorde färdigt alla favoursaskarna igår med placeringskorten.. ett till jobba att bocka av på...

Jag är som ett nervrak nu... eller inte helt men nästan.. haha

• April 99

vilken gullig bok! den var ett bra tips inför någon härlig årsdag eller så, varför inte nästa år på 1-åriga bröllopsdagen?

• DaisyMom

Kan inte fatta att det bara är en vecka kvar imorgon! Jag ska gifta mig med min drömkille!!! Tjoohoo! Vaknar på nätterna ibland och kan inte somna om för att jag ligger och funderar på bröllopet och att allt ska klaffa, ifall det är något jag glömt eller så...

Jattefin bok! Jag är på jakt efter en fin gästbok, skulle hellst vilja pyssla ihop en själv, men det kanske är i senaste laget nu... Kanske tar en tur till panduro i helgen!

• April 99

daisy mom-jag pysslade ihop en egen gästbok snabbt!
    köpte ett album på åhlens. svarta blad i och med vita blad som fram o baksida med en hårtplast omslag. spiral som håller ihop den. Alltså jag "scrappade" på det vita så syns det igenom "plasten". sen har jag stämplat på de svarta kartongbladen innut i. Gästboken är gjord lika som inbjudningskorten. gick fort. sen har jag knytit fast sidenbandet, som är ett återkommande tema på detta bröllop, i spiralen och tillhörande vit penna.
    Dagens tips! :)

• soonAmrs

AHHH...jösses ja, nä jag har inte allt klart..
    Det som inte är klart än är :

Bordsplaceringen
    Placernigskorten
    Favors
    Vigselprogrammen
    Musiken till festen (lämnade det till min blivande för ett bra tag sedan och sa att jag inte vill att han ska hålla på med den den sista veckan...)
    Sen är det säkert mer som jag glömt bort i denna stunden.. stress stress...panik panik!

Svar på tråden Är allt klart för er/vår vigsel den 5 Juni..